torsdag 26. desember 2013

Snart klar for

...tjuefjorten med min nye almanakk...




I midten av desember var jeg så heldig og vinne en personlig almanakk inne hos Tonje Boganes.
Jeg var rask med å bestemme layout og legge inn bestilling - og lille julaften dukket den opp i postkassen.
På forsiden valgte jeg eget bilde med teksten "You must be the change you wish to see in the world".
En utrolig fin leveregel synes jeg - selv om det ikke alltid er like enkelt! :)




Hvis du har lyst til å lage din helt personlige almanakk kan du gå inn her.
Du velger forside, bakside og innhold selv - tilpasset dine behov. Om jeg skal komme med et tips må det være å velge tydelige bilder med gode kontraster. Mitt bilde ble litt lyst så det ble litt vanskelig å lese teksten gjennom plastomslaget.
Men det funker og jeg er veldig fornøyd!

Smil fra meg :)

5 kommentarer:

(eddas) sa...

Grattis...kjempefin:)ha en fortsatt kos jul...klemklem

Gledene i livet sa...

Almanakk er genialt - jeg er avhenging av min!! Kjempefin var din, vanskelig å finne noen perfekte men når man kan designe den selv så er det jo ingen sak :)

Blåbærtua sa...

Dei er så fine og praktiske:)

Livets små øyeblikk sa...

Så heldig du var som vant, disse almanakkene er knallfine! Og teksten er også fin - viktig leveregel.
Jeg ser også at bildene mine blir lysere når jeg printer (eller andre gjør det) så jeg printer alltid en test før jeg sender de fra meg - et lite tips fra meg i kveld:)

Håper du har hatt ei god jul kjære du,
fortsatt fin helg til deg
klem
H:)

Anonym sa...

Gratulerer med flott almanakk! :)