fredag 4. oktober 2013

De dagene

...hvor du føler du ikke får til noen ting...




Er bare fryktelig irriterende.
Jeg tipper de fleste har det sånn inni mellom, men det gjør det liksom ikke noe bedre.
Jeg er ikke perfeksjonist i utgangspunktet, men i noen tilfeller er jeg det visst likevel. Herregud, så irriterende!
Jeg må bare le av meg selv av og til. Selvkritikken er jo som regel helt uberettiget.
Bare ikke i mitt hode akkurat der og da. Kjenner du deg igjen? :)

Tenkte jeg skulle få trykket opp noen kort av dette bildet. Har lyst på enkle kort - ikke doble.
Kanskje noen i vanlig A6 og noen større? Noen som kan anbefale en enkel og billig nettside for sånt?
Hadde vært kjekt å kunne gi bort et personlig kort med eget bilde.

Ønsker deg som titter innom ei herlig høsthelg! :)

5 kommentarer:

Toril sa...

Smiler nå.. Kjenner meg igjen!
Føler alle andre klare ting bedre.
Og du.. Helt nydelig kort!
Du kommer til å glede mange med det!
Håper du får en god helg, kjære deg!
Klem :)

Blåbærtua sa...

Kjenner meg så igjen og enkelte tider så føler ein at ein får ting til og så er det slik at alle andre får til ting men ikkje ein sjølv,..masse tanker ein har..og kan sv og til bli sprø av alt som surrer oppi der Hihi!

Nyt dagen!
Klem fra Lillian

Flisan sa...

kjenner til de dagene, de tror jeg de fleste gjør. Faktisk har jeg en sånn dag i dag, og da endte jeg opp med en lat dag på sofaen, alt annet irriterer meg likevel :-)
så fint bilde, det blir et fint kort !

Livets små øyeblikk sa...

Ja, jeg kjenner meg veldig godt igjen - jeg er utrolig pirkete og min største kritiker!

Men om du følte du ikke fikk til, så fikk du i alle fall til dette bildet - så utrolig fint:) Å bruke det på kort er en fin idè, det er så kjekt å få slike personlige hilsener:) Jeg skriver ut selv på fotopapir, har brukt Eurofoto på kort tidligere men da på kort som er 15x15 (mener jeg å huske). Tror ikke det var mange kronene jeg betalte for hvert kort.

Håper du får ei ny god uke,
varm klem:)

tonje boganes sa...

Hei
Du vant personlig almanakk hos meg. Så gøy!! Send meg en mail, så sender jeg den videre til min kontaktperson.
tonjebog at gmail dot com

Ønsker deg en fin førjulstid

Klem Tonje