torsdag 12. september 2013

Noe i koppen

...gjør godt for kroppen...




Jo, det kommer selvfølgelig helt an på hva du har oppi den koppen din da,
men varm drikke er litt synonymt med høsten for meg. Litt klisjè er det jo, men det er jo sant.
På samme måte som at en utepils om sommeren smaker bedre enn en utepils på vinteren - så smaker en kopp te bedre høst/vinter enn om sommeren. Sier hun som ikke drikker pils, haha, men tenker du er enig.

Med en dæsj sitron i teen forebygger jeg også høstens snue - håper jeg. Kos deg idag!! :)

2 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

For et herlig bilde, kjenner det faktisk i kjakane når jeg ser sitronen der:D
Jeg elsker varme drikker uansett årstid men på sommeren er det kaffe det går i, te drikker jeg stort sett kun på høsten og vinteren. Rart egentlig men det har vel litt med kosen å gjøre også vil jeg tro:)

Håper du har fine høstdager, krysser fingrene for ei god helg:) Og for å svare deg på spørsmålet ditt; ja - bildene er tatt med mobil. De bildene som er tatt med HDR blir ganske klare - i alle fall de som er tatt i dagslys. I tillegg så har kameraet på mobilen dybdeskarphet som tilsvarer 2,8f (mener jeg det var) så jeg får den dybden jeg ønsker i bildene også. Er veldig fornøyd med kameraet på telefonen (iPhone 5):)

Fin fredag og god klem til deg
Hanne:)

Annelise Edgarsdatter sa...

Oiii, så lekkert bilde!! Flinke deg:)
God helg, kose deg masse!!

Annelise