onsdag 11. september 2013

Instabilder

...må si jeg liker kanalen...




Nå er det nesten umulig å motstå Instagrambølgen. Det er liksom der det skjer.
Jeg synes det er kjempeartig og inspirerende. I mitt galleri finner du mye forskjellig. Jeg elsker å fange stemninger i naturen,
og jeg søker å skape litt stilige uttrykk i bildene mine. Ikke alltid det lykkes, men å leke med foto er jo bare gøy! :)

Brukernavnet mitt er såklart f0tballhjerte - men merk at oen er et nulltall!
Hadde vært kjekt å se deg der!! :)

2 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Instagram er så kjekkt,enkelt og greit:))
Nyt kvelden!
Klem fra Lillian

Livets små øyeblikk sa...

IG er temmelig avhengighetsskapende, kjekt og veldig inspirerende ja. Elsker bildene dine og det bildet du viser her fra Høgenakken er bare fantastisk vakkert:)