mandag 2. september 2013

Høst og sånn

...og sånne ønskelister vet du...




Nå er ikke jeg "ei sånn" som fornye hjemmet foran enhver årstid,
men jeg tror mange blir inspirert til å gjøre forandringer etter som årstidene kommer og går.
Og i en overgang mellom årstidene kommer jo nyhetene i butikkene og dermed holder du den uendelige ønskelisten gående!

Med dette innlegget er jeg med i giveawayen hos Har en drøm hvor du kan vinne gavekort i nettbutikken Ruth & Rudolf.
Ønsker deg ei fin ny uke! :)

4 kommentarer:

Annelise Edgarsdatter sa...

...bare M Å ha den kobberlampen fra Bloomingville!! Ingen vei utenom, så det så:)

Blåbærtua sa...

Kjempemasse fint på di ønskeliste:)eg er som deg må ikkje ha noko nytt eller forandre masse til kvar årstid,men med enkle forandringer som blomster,puter og pledd og stearinlys så kommer ein langt med ein liten fornyelse:)

Ein fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Livets små øyeblikk sa...

... og å ønske seg er jo gratis;)

Jeg er litt slik at jeg må ha varme farger rundt meg når det er kaldt ute og kalde farger når det er varmt ute (og da vet du vel sånn ca hvor mye jeg har i kalde farger;D) Trenger ikke nødvendigvis kjøpe noe nytt til hver årstid men det er alltid kjekt å la seg inspirere.

Ønsker deg gode dager,
varm klem:)

Frk Elton sa...

Fin ønskeliste dette her da :)
Jeg trenger heller ikke kjøpe masse nytt for hver årstid, har jo såååå mye stuet inn i skuffer og skap ;)
Klem