lørdag 7. september 2013

Deilig sommervarme

...i begynnelsen av September... 


mobilbilde


Det pleier å være sånn her på Sunnmøre. Dårlige somre og så kan det glimte til med noen deilige dager utover høsten.
Torsdag var en slik dag. Da kunne vi sitte på verandaen hos mamma og pappa til mørket la seg og det nærmet seg sengetid.
Elsker den nye "utestua" deres - så koselig å sitte her med varmelampe og levende lys.

Mamma fylte år og ønsket velkommen med en deilig bringebærsmoothie.
Nydelige Hortensiagrener på bordet - fra dattera. Hihi.

Skulle ønske vi også hadde plass til paviljong og flotte utemøbler. En dag kanskje!
Ønsker deg som titter innom ei god helg!! :)

4 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Det er så herlig med slike fine dager og dei må jo nytes,men det eg ikkje skjønner er folk som allerede har tatt på seg boblejakke,lue og støvletter i den varmen mens eg koker i tskjorte!!er det varmt så har ein mindre på seg for ein skal fort kle på seg igjen:)hihi
Så koselig med slik stor utsofa,det ønsker eg meg og!

Ei god helg til deg!
Klem fra Lillian

Har en drøm... sa...

Herlig med slik høst altså, måtte det bare vare:))
Ålesund er flott i høstdrakten ♥
Mine foreldre og lillebror er der nå, på besøk hos mine besteforeldre... og jeg så nettopp bilder på facebook fra krabbefiske i fjæra... sukk... herlige barndomsminner ♥

Ha en fin fin kveld, og en flott søndag!!

Livets små øyeblikk sa...

Det har jammen vært fine dager denne uken, i dag har vi kosa oss ute nesten hele dagen - måtte vi få flere slike dager i uka som kommer (mye vil ha mer;)
Jeg har også en tanke om paviljong med sofagruppe, vi har ikke funnet paviljong som passer til terassen vår men jeg har ikke gitt opp helt enda! Til neste sommer kanskje:)

Ha ei god ny uke,
varm klem:)

Christina sa...

For en utrolig koselig uteplass : ) veldig fin!
Har vært godt vær de siste dagene ja, og det må nytes!

Ha en fin kveld!