onsdag 28. august 2013

Hay

...in my bed...




Som nevnt tidligere så fikk jeg mye fint til bursdagen min - blant annet dette sengetøyet fra Hay.
Er så superfornøyd med både komfort og utseende.
Endelig litt farge på soverommet! :)




På nattbordet ligger også bursdagsgaven fra gubben eller samboeren om du vil ;)
- en Samsung Galaxy S3.

Jeg er så fornøyd med den. Tar nydelige bilder og skjermen er en drøm.




Snart må vel den tynne sommerdyna byttes ut med ei tykkere ei.
Liker ikke helt tanken på at høsten kommer snikende. Har noen fjellturer til gode og da vil jeg helst gå tørt
- og ha nydelig utsikt på toppen. Ikke det samme å tråkke rundt i gjørme og møtes av tykk skodde når du endelig er oppe! ;)

I dag kan du også se bildene av Geolysestaken min fra Kremmerhuset her.
Utrolig kjekt de likte bildene mine og ville bruke dem på bloggen sin!

Ønsker deg GODE dager! :)

4 kommentarer:

Christina sa...

Elsker fargen på sengetøyet!
Utrolig fint :)

Ha en fin dag!

Livets små øyeblikk sa...

Gjør seg med litt farge:)

Jeg har allerede funnet frem vinterdynene, det blir fort kaldt på natta her. Men det er vel lov å håpe på en nydelig høst, med den sommeren vi har hatt mener jeg...?

Ha ei fortsatt fin uke, ønsker deg også gode dager::
Varm klem
Hanne:)

Annelise Edgarsdatter sa...

Lekkert!! Flotte bilder..., også de som Kremmerhuset lånte:)
Fin fin kveld:)

Annelise

Blåbærtua sa...

Så utrulig nydelig sengetøy og så fine farge på det og,godt med litt friske farger inn:)her er det heilårsdyne for kan være både kaldt og varmt om sommeren men har noken liggende av sommerdyner:)

Ein fine dag til skjønne deg:)
Klem fra Lillian