torsdag 22. august 2013

Å, hallo god dag

...du vakre vene...




Ja, hva er dette da?
Annet enn love at first sight...




Jeg har kjøpt gull!
Eller litt bronsegull vil jeg si da.
Uansett - det hadde jeg aldri trodd - før jeg såg denne.
Denne nydelige lysestaken fra Kremmerhuset, som koster en slikk og ingenting.




Er den ikke flott vel? Finnes i fargene sort, gull og knæsj rosa.
Jeg kunne safet og kjøpt sort, men "dristige meg" gikk for gull. Hoho.
Dette er min absolutte favoritt her hjemme just nu!

Ha en gull dag da! :)

6 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Den var utrulig tøff og ekstra gøy når det ikkje koster så masse og,kjekkt når ein kan finne billigere varianter av dyre ting:)
Ønsker deg ein fin fredag!her skinner sola så blir nok ein fin dag!
Klem fra Lillian

Kremmerhuset sa...

Ååh, så fine bilder - kan vi låne og legge ut på bloggen vår? :-)

Fotballhjerte sa...

Hei! Selvfølgelig kan dere det - lån i vei. Bare kjekt det!! :)

Kremmerhuset sa...

Herlig! Da gjør vi det :-) Ha en fin dag!

Myke minutter sa...

Kjempestilig ja! Jeg har kjøpt den i svart :) God onsdag til deg! Klem

Livets små øyeblikk sa...

Den er bare lekker, jeg har den i både gull og svart (har ventet litt på den i svart - fikk telefon nå i ettermiddag om at den hadde kommet inn igjen på Moa:) Nydelig er den:)