tirsdag 16. juli 2013

Det nærmer seg

...bursdagen min og her er noen ønsker...


alle bilder lånt herfra

Jeg har egentlig ikke tenkt så mye på hva jeg ønsker meg foran denne bursdagen.
Rart - for jeg har jo alltid noe på ønskelisten - men det er vel et tegn på at man faktisk har det ganske godt!

Her er likevel noen ting jeg ville blitt veldig glad for:
Sengesettet fra Hay er jeg overbegeistret for og står øverst på lista selv om det er litt feil str for dynene våre.
Får det ikke ut av tankene rett og slett.
Ellers kunne jeg tenkt meg litt nytt til badet, som f.eks hvite/grå håndduker og det sorte settet fra Mette Ditmer.
Jeg er også glad i smådill som gode såper, duftlys og kule servietter.

Kjekt med ønskelister - og bursdag som nærmer seg! Hoho.
Håper du har en fin sommer!! :)

7 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så masse fint du ønsker deg,likte alt:)
Håper du får masse fint til bursdagen din❤
Klem fra Lillian

Flisan sa...

så mange fine ønsker! håper du får noen oppfylt, det fortjener du !
nå er det snart helg, husk å nyte den ! :-)

tonje boganes sa...

Mange flotte ting!
Håper du får en finfin bursdag.

Håper dere har fine sommerdager.
Vi har akkurat kommet hjem fra to ukers reise, og nå nyter vi finværet her i Sandnes.
Tusen takk for alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg

Klem Tonje

Livets små øyeblikk sa...

Åh, her var det mye fiiiint! Likte også sengetøyet.
Lenge til du har bursdag?

Akkurat i dag har jeg en veldig fin sommer og det tror jeg kanskje du også har hatt;) Vi får håpet at det varer noen dager til!

Varm klem til deg
Hanne:)

Livets små øyeblikk sa...

Ps; gratulerer:)

helen og gutta sa...

jeg hadde nylig bursdag men jeg er ikke sen om å ha ny ønskeliste:-) masse fint du ønsker deg, håper du får alt sammen :-) ønsker deg en fin uke.

Katrine sa...

FInfine gaveønsker. Jeg håper du hadde en koselig dag, og kanskje fikk du et av dine ønsker oppfylt. Jeg håper også du har hatt en sommer fylt med fine glede og minner som kan varme langt utover høsten. :-)