torsdag 27. juni 2013

På godt og vondt

...raser tiden avgårde...


bilde tatt med mobil


Ta godt vare på den.
Plutselig har du ikke lenger mulighet til å gjøre det du skulle gjort mens du kunne.

Jeg og mamma har vært på reise noen dager. Jeg med flyskrekk dristet meg til å se ut av vinduet.
Angret ikke på det akkurat. Himmelen kan være et vakkert sted <3

Jeg har visst lite å bidra med her inne for tiden, men jeg koser meg på besøk hos dere flinke medbloggere.
Håper du har en god sommer. Den kommer - den kommer. Sola altså! ;)

4 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så vakkert bilde av himmelen,så nydelig det er:)har flyskrekk sjølv og eg ville ikkje sitte ved vinduet,Hihi høydeskrekk og!
Ønsker deg fine sommerdager!
Klem fra Lillian

Toril sa...

For et vakkert innlegg :)
Ønsker deg også gode sommerdager!!
Sees på Instagram!
Klem :)

Regnbuedrops sa...

Herlig bilde og fine ord :)
Synes det er så fasinerende at skyer kan se ut som supermyk bomull ;D

Klem fra Heidi

Livets små øyeblikk sa...

Nydelig, både bilder og ord:)
Og det er virkelig verdt det - å ta en titt ut vinduet når en flyr over skylaget en fin dag. Rett og slett vakkert<3

Ønsker deg gode dager,
varm klem:)
Og forresten; var det denne uka den skulle komme? Sola altså;)