mandag 3. juni 2013

Mobilglimt

...fra uken som gikk...


Hvis du vil slå følge med meg på instagram kaller jeg meg såklart @f0tballhjerte
Bare merk at o`en er et nulltall! :)


Vi har hatt strålende vær hele uken - bortsett fra nå i helgen selvfølgelig.
Jeg har benyttet fineværsdagene til å gi kroppen litt etterlengtet sol. Stakkars kroppen som ikke har fått sol hele vinteren. Fikk sjokk vettu. Hihi. Har også kommet igang med lesingen. Jeg er en periodeleser og aller helst leser jeg god krim.
I tillegg er jeg inne i en god treningsperiode og det er herlig å kunne trene ute i naturskjønne omgivelser.

Ønsker deg ei fin uke! :)

2 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Så ble det ukesoppdatering hos deg - kjekt å se:) Mange flotte bilder, det siste så utrolig vakkert at jeg ikke blir lei av det - har vært innom deg på IG flere ganger også - bare for å se;)

Ble sjokk for kroppen her også men jammen var det deilig likevel:) Litt kjipt med gråvær i helga men jeg har fått gjort unna alt som ikke ble gjort da det var finevær og jeg er til og med litt på pluss-siden så jeg er klar til finevær igjen denne uka;D

Ønsker deg ei god ny ei
varm klem:)

Blåbærtua sa...

Så flotte bilder fra veka som gjekk,var grått her og i helga,håper på finere vær nå for sol og varme gjere godt❤
Ei fin ny veke til deg!
Klem fra Lillian