lørdag 8. juni 2013

Fargeløst

...på soverommet enn så lenge...




Sånn kan det gå når man sover i timen. Hoho :)
Etter vi pussa opp soverommet har jeg blitt litt feig i fargevalgene her inne fant jeg ut idag.
Det var så godt å få det lyst og lett, og sånn har det bare forblitt.




Soverommet fikk seg en glansvask idag. En nødvendig en.
Underveis fant jeg ut at jeg har mye flott og glemt sengetøy, men absolutt ingen i farger!
Jeg må ha litt farger nå om sommeren kjenner jeg - selv på soverommet.
På ønskelisten setter jeg derfor et sengesett med farger.




Og nye puter kanskje? Med farger? Har ikke så mye av det heller visst.
Putene fra Just by Rikki Tikki er egentlig tiltenkt på stua, men passer faktisk bedre på soverommet pr idag.
Det var dette med ny sofa da. Mye på ønskelisten gitt :)

{GOD LØRDAG}

2 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Soverommet mitt er også foreløpig fargeløst, med grå vegger.. Blir spennende å se hvilken farge som flytter inn der.
Det blir litt hyggeligere med farger på soverommet på sommeren :) Får håpe du får/finner noen fine sengetøy. Princess har mange fine om dagen :D

Toril sa...

Bedre med fargeløst enn grønt(!) slik som vårt.. Sjøsmaragd fra Jotun, helt nyyydelig før den kom på veggen. Ville ha en litt mer petrol-farge, men den vi valgte blir bare grønnere og grønner og IKKE petrol! :P hehe.. Det mest komiske er at jeg ikke liker grønn engang ;)

Jaja! Sval og fin farge iallefall..;) hihi...

Håper du har gode dager!
Nyt kvelden :) Klem til deg!