fredag 31. mai 2013

Ikke bare bare

...å være blogger...




Spesielt ikke når god mat og hygge fra verandaen skal foreviges.
Med rompa i været, et sammenklistret øye og åpen munn, jaktet jeg på et brukbart bilde - uten å vekke oppmerksomhet. I forkant tenkte jeg; det er jo ingenting unormalt ved å ta bilder av matbordet. Men i det øyeblikket jeg begynte å knipse skjønte jeg at dette måtte se teit ut. Vi bor litt for tett på naboene til sånne "flaue" greier nemlig. Stå der å knipse bilder av glass og fat liksom. Det ble fort og gæli knipset fem bilder - ett ble brukbart. Hehe.

Nei, det skal ikke være lett å være blogger ser du ;)

Vi har hatt noen nydelige dager her på Sunnmøre. Det har blitt mange måltid og sene ettermiddager på verandaen, og det er jo kjekt å kunne dokumentere noen fine dager herfra. Håper du også nyter fine dager der du er!

3 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Hihi du seier noko der,men eg bryr meg ikkje for det er jo hobbyen vår så får det heller sjå litt rart ut:))
Nydelig bilde blei det og så godt når det har vært så fint vær herligt❤

Nyt lørdagen!
Klem fra Lillian

lillpastill sa...

Her inne likte jeg meg! Jeg måtte rett og slett legge meg til som følger jeg, slik at jeg kan komme tilbake og bare nyte, igjen og igjen! Nydelige bilder ♥

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

Haha, det tenker jeg ofte! Jeg står ofte på en kjøkkenstol dor å fotografere, mens jeg roper til to små unger om å ikke begynne å spise enda, og flytt den stygge koppen litt!

Helt idioti vet du... Men bildet ditt ble superfint da! Klem kristine