tirsdag 7. mai 2013

Be positive

...står det på printet som henger under trappa...


Printet er laget av kreative Mrs Hardy og jeg var så heldig å vinne det i en giveaway hos Små øyeblikk med cams. Det er en stund siden nå, men nå har jeg altså endelig fått satt det i glass og ramme.


Disse ordene er så viktige for meg. Og sikkert for de fleste andre også.
Jeg forsøker å være det selv og beundrer alle som bare naturlig er det. Det gir meg så mye å være rundt varme, gode og positive mennesker.

Ønsker deg ei fin og positiv uke! :)

// Jeg har hatt en lang pause fra bloggen nå. Det har sine grunner som jeg ikke er klar for å skrive om enda.
Men med tiden tror jeg nok at jeg kommer til å dele litt. 11.mars 2014 tror jeg blir dagen //

9 kommentarer:

(eddas) sa...

Kjempefin under trappa di.....ja jeg er nok født positiv...takk og pris for det.......:)
Ha en flott dag....
klem

Anonym sa...

Kjekt at du er tilbake på bloggen din ! klemams:)

Toril sa...

Åh, så koselig med livstegn fra deg!
Nydelig bilde som alltid :)
Liiiiker stilen din!
Håper du har det fint.
God klem herfra!

Blåbærtua sa...

Så fint den passa det og positive mennesker er så herlig,ein føler seg så oppløftende og glad etterpå mens sammen med negative så føler ein seg heilt dårlig etterpå sjølv om ein sjølv såg positivt på livet..
Så koselig med innlegg fra deg❤
God klem fra Lillian

Livets små øyeblikk sa...

Knallfint trykk! Og så likte jeg veldig godt lampa di, noe slikt skulle jeg hatt til arbeidsplassen jeg planlegger - hvor har du funnet den?

Veldig kjekt å høre fra deg, håper du har det godt.
Ha en fin kveld og en god torsdag,
varm klem:)

ved siden av sa...

Flott print! I flotte omgivelser:)
nyt kvelden!
klem nina

Har en drøm... sa...

Så flott med innlegg fra deg igjen:)
Herlig under trappen, elsker printet ♥ Veldig viktig og være positiv, men noen ganger trenger man og bli minnet på det... :)

Ha en fin kveld:))

Susanne /Hus på Rophus sa...

Så flott å høre fra deg igjen :-)
Herlig print!
Ha en flott helg!
Klem

Fabelaktig sa...

Kosleig det var under trappa di! Veldig veldig lekkert!

Happy fredag, søte du!
Denne helgen skal jeg ta vare på mann og hund og bare nyyte!
klemklem