lørdag 2. mars 2013

Tommelen ned

...for Riz au lait Kokos & Chocolate fra Nicolas Vahè...


Produktene hans får mye skryt rundt om, og det er sikkert med god grunn det.
Men akkurat denne dessertgrøten var grusom. Jeg er kvalm enda etter den ene skjeen jeg klarte å spise.
Du koker den bare opp på en liter melk og skal da få en fantastisk dessert. Den kan "nytes" både varm og kald.
Vi valgte kald.

Mulig den kan serveres med noe mere til, men denne ble nok servert for første og siste gang her i hus.
Selv gubben som er sjokoholiker måtte kaste inn håndkleet etter to skjeer! Hehe.
Har du smakt denne? Hva synes du?

Ønsker deg ei finfin helg! :)

6 kommentarer:

Gledene i livet sa...

Å neiii! Denne står nemlig i skapet hos meg og venter på å bli testet!
Nå ble jeg veldig spent på hva jeg synes om den :)

Li/Småtingene sa...

Aldri prøvd noen av Vahéproduktene ennå, men tenker ofte at det må smake veldig godt for å forsvare prisen? ;-)

Men flaska er jo veldig fin med innholdet i da; så du får tenke på det som "hyllepynt" istedet ;-)

:-)

(eddas) sa...

Nei ikke smakt...men jeg er ikke så veldig på søtt....mere salt:)
fin søndag til dere
klem

Livets små øyeblikk sa...

Hm, slike produkt går jeg fem på hver gang - så lenge flaska er stilig...;)
Blir litt ekstra forventninger til et slikt produkt, siden flasken er fin og det ser så delikat ut. Kanskje det er akkurat derfor skuffelsen blir så stor når det ikke svarer til forventningene? Jeg kommer i alle fall ikke til å prøve. Tror jeg;D

Håper du har hatt ei god helg,
god klem:)

Frk Elton sa...

Jeg tror deg så absolutt, har sett på denne og tenkt det absolutt ikke kan være noe godt.. sjokoladegrøt liksom.. usj! Men har prøvd en del andre Vahé produkter og de har ikke skuffet :) Hvis du ikke har prøvd sjokolade fonduen, anbefaler jeg den med melkesjokolade :)
Ha en fin dag!
Klem

Gledene i livet sa...

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å prøve denne. Og jeg må si meg enig, ikke bra :P

Det meste gikk dessverre i søpla og jeg ble så skuffa :/

Klem