søndag 3. mars 2013

Innslag av gult

...på kjøkkenet...


På kjøkkenet vårt - som er sort, hvitt og grått - gjør det seg med noen fargeinnslag.
Noen små detaljer som en gul såpedispenser, ei koppetue og et kjøkkenhåndkle skaper blikkfang. Jeg digger gule detaljer sammen med disse nøytrale fargene.


På stua vår ville gule detaljer blitt helt feil. Der er ikke miljøet ellers så nøytralt.
Jeg har et ønske om å male opp igjen stua, men jeg orker rett og slett ikke enda. En ting av gangen, som gubben sier. Ikke ble det noe salg av møblene her heller. Sliter med å finne gode nok erstatninger så vi stresser ikke. Selv om det murrer litt i bakhodet. Sukk ;)

Håper helgen din har vært bra. Takker deg for titten! :)

9 kommentarer:

sivknivklestativ sa...

Stilig, Er selv glad i gule små detaljer, er liksom litt glad farge. Fin søndag til deg :D

Livets små øyeblikk sa...

Gult er en farge jeg synes er så stilig hos andre men ikke får til selv. Har nok noe med, som du sier, at jeg ikke har riktig miljø å putte fargen inn i. Fint var det på kjøkkenet hos deg i alle fall:)

Ha ei fin ny uke, vi satser på at det sure været er forbigående og at det blir strålende sol - ikke sant;)
God klem til deg
Hanne:)

Susanne /Hus på Rophus sa...

Gult er kult!
Har selv fått litt dilla på det :-)
Fin uke til deg :-)
KLEM

Fabelaktig sa...

Hei du søte,
først og fremst må jeg takke for alle fine ord du legger igjen hos meg.
Jeg har ikke så mye fritid for hånden om dagen, så jeg får ikke besøkt deg like ofte som jeg ønsker, men vit at jeg setter pris på dine besøk inne hos meg.

Såpepumpa var kul! LIKER!

Ikveld skal jeg bake 100 cupcakes til Kiwi, både spent og litt nervøs. Skummelt med sånne proffe kunder, men jeg skal nok få det til *blunke*

Ønsker deg en alle tiders lille-lørdag!
klem og smil
-Maia

MittSitt sa...

Dette ble jeg glad av å se på !,, så stilig ønsker deg en super onsdag klem fra karianne

Blåbærtua sa...

Så herligt med gult:)det var jo bare heilt nydelig og frisker sånn opp:)herligt!
Her skinner sola idag og det kjennes så godt at våren er på vei med alle sine gleder!

God klem fra Lillian

m a g n e t sa...

Herlig med farger, mer av det! Takk for at du tok turen inn til meg, så fant jeg jo deg også i denne vrimmelen av blogger!

Har en drøm... sa...

Så utrolig kult med gult!!
Digger detaljene:))

siri ore elle sa...

Så fint det var med grått og gult sammen!!! :-)))
Siri