søndag 3. februar 2013

Ved og varme

...og et ryddig uttrykk i stua...


Det kan jeg like. Hvem sa at ved ikke kunne være dekorativt?
Jeg synes det er så fint med de som har innebygde rom for veden ved siden av peisen. Ble derfor overbegeistret da jeg fant dette vedstativet på Bohus. Det passet perfekt på den lille stua vår.

Endelig (ja, det var nå mine ord) glimter jeg til med et lite blogginnlegg igjen. Har ikke vært for mange av dem så langt dette året. Men til tross for egen tørke så surfer jeg rundt og besøker alle de fine bloggene jeg følger. Dere er jo så flinke alle sammen - takk for all fin inspirasjon dere deler.

Ønsker deg en god søndag og en fin ukestart! :)

6 kommentarer:

Susanne /Hus på Rophus sa...

Den var jo stilig!!
Passet så perfekt hos dere :-)
Bloggtørke har vi alle innimellom :-)
Ha en flott kveld!
Klem

Blåbærtua sa...

Så utrulig flott den var,passa jo supert inn hos deg og ved er jo dekorativt synest iallfall eg;)
Bloggtørke har me alle og enkelte ganger så har eg lyst å kutte heilt ut men er jo blitt ein hobby og så plutselig kommer det noken ideer igjen!

Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anette Meling sa...

Kjempe fint! Har så lyst på en liten stabel med ved inne, men med en tømmermann i hus fyrer vi bare med kapprester, ikke særlig dekorativt! Ha en finfin uke! :)

Livets små øyeblikk sa...

Knallfine bilder:)
Det vedstativet er så lekkert, så på den selv for litt siden men vet av erfaring at hos oss bør slikt være gjemt.
Så upraktisk hos oss, men fint - jo det er det:)

Den bloggtørka er kjedelig men heldigvis som oftest forbigående. Nå kommer lyset tilbake og det blir kjekkere å ta bilder - da skal du se at bloggforma stiger også:)
Ha ei fin ny uke,
god klem:)

Har en drøm... sa...

Den er KUL!!
Og ved er vakker pynt i stuen ♥
Koselig med innlegg igjen altså, miss you:)

(eddas) sa...

Kjemestilig det stativet,blir jo nesten som et kunstverk med veen inni:)
Tusen takk for grom kommentar fra deg,blir jeg gla for....
fin fin kveld til dere......