søndag 17. februar 2013

Valentinsgave

...fra gubben...


To nye lysestaker fra Wik og Walsøe. Iloveyou!

Vi marker kjærligheten litt ekstra denne dagen fordi vi sånn offisielt gikk ut og kalte oss kjærester i februar - for 5 år siden. Da kan vi ta litt ekstra av på Valentine med gaver og god mat. Det er jo ikke værste dagen å markere akkurat. Det betyr jo ikke at man ikke gjør spesielle ting for hverandre andre dager i året også. Kjærlighet er fint - mer av det! Er nå min mening!

Denne dagen har vi de to siste årene kjøpt inn litt sushi og kosa oss med på kvelden.
Hva synes du om sushi - noe for deg? :)

9 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så kjempefine lysestaker du fekk og dere har ein god grunn til å feire dagen og dere:)flott å sette pris på kvarandre
Eg har aldri smakt sushi og vil ikkje smake heller,hihi kjenner ikkje lysten på rett og slett men visst ein liker det så er det nok både sunnt og godt:)

Fine søndag til deg!
Klem fr Lillian

Flisan sa...

Elsker sushi !
Så fine de lysestakene var. Du tar virkelig fine bilder !
Nyt søndagen:-)

byAnetteM sa...

Nydelige lysestaker :) Sushi er ikke noe for meg, enda. Men jeg har et mål om å like det så prøver meg litt av og til! :)

Ha en fin søndag!

Har en drøm... sa...

Koselig og gjøre litt stas på hverandre i en travel hverdag:)
Flott gave du fikk, de er så fine de stakene ♥

Jeg har aldri prøvd sushi, tror ikke jeg tør heller, hehe:))

Susanne /Hus på Rophus sa...

Så flott de lysestakene er!
Jeg liker ikke sushi, men har heller ikke prøvd så mye...hihi... :-)
Ha en flott uke :-)
Klem

Fabelaktig sa...

takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

Så herlig gave! SUkk!
Jeg elsker sushi!!!

Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

Klem fra
-Maia

TorilFN sa...

Mer kjærlighet - enig!!
Helt nydelige lysestaker..
Heldige du!! :)
Håper du har fine dager..
Her begynner formen å blir bedre,
endelig! Ser frem mot vår snart! ;)
God klem til deg!

Livets små øyeblikk sa...

De er bare så fine - heldige du:)
Vi forlovet oss i februar måned så det blir litt ekstra for oss også denne måneden.
Jeg bare elsker sushi, spiser det så ofte jeg har mulighet til det. Dessverre spiser ikke mannen sushi så det blir når jeg har "gressenkemiddager" og mannen jobber seint;)

God klem
Hanne:)

HOUSEofME sa...

Gratulerer så mye med dagen :) De lysestakene var knall tøffe :)