mandag 11. februar 2013

Sure sitroner

...egentlig knusktørre og nesten helt ubrukelige...


Men de gjør seg godt som detaljer på kjøkkenet en liten stund til.
Ganske minimalistisk på kjøkkenet vårt, men jeg liker det. Oversiktlig og lett å gjøre rent. Med tiden kommer det kanskje opp ei hylle eller to, men akkurat nå er det slik jeg vil ha det. Oppfordringen på bildet passer utmerket på kjøkkenet vårt. Må bare minne gubben på å se på det litt oftere. Hehe.


I dag fikk jeg litt av ei utfordring når jeg låg i mr-maskina.
Ikke lett å ligge stille når denne sangen runger gjennom øreklokkene for å dempe buldringen fra maskina.
Jeg digger Adele og Rolling in the deep er en av mine favorittsanger!

Liker du Adele og sure sitroner? ;)

9 kommentarer:

fam gab sa...

Liker både Adele og sure sitroner, men ikke MR-maskinen ;)
Ha en fin uke =)

(eddas) sa...

He he ja til begge deler.....kjempefint det printet ditt..skulle likt å hatt:)
takk så masse for fin kommentar fra deg....
fin dag!
klem

Har en drøm... sa...

Sitroner er fine modeller ja:))
Og så deilig med så enkle benker uten rot... går ikke med ungdommer i hus:(

Ha en fin fin kveld ♥

Fotballhjerte sa...

Nei, den er lite kjekk den maskina....spes når man må med hodet først! :)

TorilFN sa...

Elsker kjøkkenet deres!! :)
Håper du har gode dager!
God klem til deg :)

Livets små øyeblikk sa...

Digger Adele, kan styre meg for sure sitroner. Men de er fine i interiøret. Og de gjorde seg på kjøkkenet ditt, liker godt den stramme linjen og tenker at slik skal jeg også ha det. En gang;)
MR har jeg heldigvis aldri tatt, synes det ser skummelt ut:S

Ha ei fortsatt fin uke,
varm klem:)

Flisan sa...

Digger både adele, rolling in the deep og sitroner :-) .... Og printet på veggen din !

Camilla sin verden sa...

Utrolig kult med sitroner egentlig, deilig med friske fargen når det er grått å trist ute :)
Adele er bare fantastisk :)
Ha en fin fin dag :)

Klem fra Camilla

siri ore elle sa...

Kunne hatt det clean up bildet....Har noen som roter veldig her hjemme..;-) De kunne trenge en daglig påminnelse:-)