onsdag 13. februar 2013

Servietter

...er noe jeg egentlig har alt for mye av...


Jeg trenger jo ikke halvparten engang, men jeg blir bare så fristet til å kjøpe når jeg ser fine servitter.
Synes ofte de kan være prikken over i`en på spisebordet. Det er jo ikke det dyreste nipset å ha dilla på - jeg får unnskylde meg med det :)


Siste innkjøp er disse i grå- og blåtoner fra Bloomingville bestilt fra nettbutikken Hviit. Lyse blåtoner er den absolutte favorittfargen min. Selv om det er kalde farger så gir de meg en følelse av sol og sommer.

Har du dilla på noen slike smånips du egentlig ikke trenger? :)

Ønsker deg som titter innom en GOD kveld!

7 kommentarer:

Flisan sa...

samme her.
skuffen full i servietter.
Det er gøy da, koster ikke så mye og så kan en bytte ut ofte.
Disse her var jo superfine. Liker blåfargen!

KriStyle sa...

Fin blogg du har, kommer tilbake til deg :)
Ha en fin kveld!

Klem Kristin

sivknivklestativ sa...

hihi har et skap fult av servietter, men tenker som deg at det er ikke det verste å ha dilla på :) Og det er jo så morsomt med fine servietter når man skal dekke et bord. Dine var nyyydelige ♡

Blåbærtua sa...

Hihi har massevis av servietter og husker når eg var liten så samla me på servietter og bytta rundt for å få masse varianter:)er jo så mange fine sån at ein nesten ikkje vil bruke dei!
Fine servietter du hadde kjøpt!
Ønsker deg ein fin torsdag!
Klem fra Lillian

fam gab sa...

Elsker servietter! Og de fineste jeg har, har jeg bestilt fra Sverige :D haha ... Fine servietter hver dag er hverdagsluksus :) God helg!

Susanne /Hus på Rophus sa...

Hamstrer inn servietter jeg også!
Skikkelig dilla ja :-)
Disse var jo bare så flotte i de fargene :-)
Ha en flott helg!
Klem

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

De var superfine!
Her er det absolutt ikke lov å handle inn servietter! Jeg bor med en mann i dagligvarebransjen som får med seg tonnevis med servietter hjem fra jobb når de er gått ut for sesongen ;) Veldig praktisk, men etter den 24. pakka med de samme serviettene, blir man jo litt lei... ;)

Skulle gjerne hatt de du har kjøpt, de er jo i mine yndlingsfarger også!

En stund siden jeg har lest ordentlig her inne, så mange fine innlegg du har under her! Inspirerende!

fin kveld til deg!
klem