mandag 21. januar 2013

Ooops!

...jeg tok saken i egne hender, jeg...


Når man lever to under samme tak så bør vel begge ha sitt og si når avgjørelser ang hus og heim skal tas, eller hva?

Jeg måtte bare sjekke var unnskyldningen min denne gangen. Sjekke hva vi kunne fått om vi solgte spisestua og vitrineskapene. Så jeg la det ut for salg, jeg. Og så fortalte jeg om det til gubben etter på. Hoho. Men i rettferdighetens navn - merket vurderes solgt!

Jeg er veldig veldig glad i det vi har nå, men jeg har lyst på noe lysere. Har laget en liten kollasj med noe a' la det jeg ser for meg. Bord og tvbenk Living, vitrineskap Ikea og stoler Hay fra nettbutikken Hviit.

Føler du for å ta avgjørelser for begge noen ganger? :)

8 kommentarer:

TorilFN sa...

Hørtes kjent ut ja! ;)
LIKER stilen din!
Fortsatt god uke! klem :)

KROnPRINSESSENE sa...

Ja, virkelig!
Når det kommer til interiør er det mer eller mindre kun jeg som bestemmer ;)
Men det er rett og slett fordi mannen min liker det jeg handler og trives i hjemmet vårt.
Han er imidlertid unnværlig når ting skal skrus sammen osv hi, hi.
Håper du får solgt det gamle, for det var jammen mye fint i den kollagen ;)
Klem May Helen

Blåbærtua sa...

Jojo ja av og til er det nesten best å ta avgjørelsen åleine og,kjempefine ting du kunne ønskt deg:)
Her har vi solgt litt her og,hadde ein skinnsofa som vi solgt og sjølv om me ikkje fekk på langt nær det me kjøpte den for så var det godt å få ein lys sofa:)
Lykke til med salg og kjøp!

Ein fine tirsdag til deg!
Klem fra lillian

Susanne /Hus på Rophus sa...

Haha!
Dette har jeg også gjort før, men med mindre gjenstander enn alle i stua.
Mannen min ser ikke forskjell på hvit eller svart vegg!
Så han har ikke lov å legge seg opp i hva vi har eller jeg ønsker meg av møbler osv :-)
Lykke til :-)
Klem

Livets små øyeblikk sa...

Hihi, det hetes jo det at det er enklere å få tilgivelse enn tillatelse;D
Når det gjelder interiør så har mannen gitt fra seg all myndighet (med forbehold om å kunne legge inn protest mot de aller sprøeste innfallene;) interiør er ikke hans "greie". Jeg utnytter nok akkurat det litt når jeg har lyst å gjøre forandringer men han er stort sett positiv når jeg spør og hjelper gjerne til:)

Fin onsdag og god klem til deg
Hanne:)

(eddas) sa...

Hallo:)
kan bare svare for meg her:)tusen takk for fin kommentar,og det er helt riktig det du sa...store bilder ved oversiktsbilder...er jo egentlig logiskt..men har bare ikke tenkt tanken:)
Likte veldig godt innlegget dere hadde med samme sak fra hver sin side......er virkelig innteresant å høre synes jeg......så hører gjerne flere slike storyer:)
fin fredagskveld til dere alle tre...
klemklem

Ida sa...

Har sendt deg mail :)

Livets små øyeblikk sa...

Heia:)
Bare innom for å ønske deg en fin søndag og for å si takk for at du er med i GA-en min - lykke til:)