søndag 13. januar 2013

Ny wallsticker

...fra Ferm Living...


Har vært skeptisk til å henge ting på veggene på soverommet etter vi pussa opp. Da er det jo genialt med disse wallstickerene som ikke setter merker. Det har manglet noe på denne veggen, men nå ser det bedre ut.

Som dere ser så lever bonsaitreet enda - såvidt. Det er lett å glemme det der det står, og har derfor fått vann litt sånn sporadisk. Ikke så grønt og ikke så mange blad lenger, men det står nå der! :)


Har litt problemer med å få wallstickeren til å sitte skikkelig. Trodde jeg hadde trykt den godt nok på, men når vi våknet idag hang to av fuglene og dinglet. Har trykt vekk alle luftbobler og håper bare den sitter nå. Litt kjipt å bruke så mye penger på noe som ikke vil sitte.

Har du noen tips til hvordan jeg kan feste den bedre hvis den fortsetter å glippe?

Håper helga di har vært god. Ønsker deg ei fin ny uke! :)

7 kommentarer:

Flisan sa...

Det ble jo kjempefint !
Lurt med disse som ikke lager noen merker.
Lurer på om jeg også skulle hatt noe lignende på soverommet mitt? hmm,,,,veldig fint jaffal !
Ha en fin uke:-)

Blåbærtua sa...

Så nydelig med walkstickers,eg er heilt hekta på slike,bare dumt at eg ikkje har så mange plasser å klistre det på:)
Det passa flott på soverommet deres og fineste treet og:)
Eg har opplevd at det er ikkje alt underlag det klistrer seg godt på så har egentlig ikkje noko tips,prøv å press litt hardt på..

Fine kveld til deg:)
Klem fra Lillian

Camilla sin verden sa...

Åhhhh så fint det ble, passe skikkelig bra :)
Jeg har kun noen veggord og de sitter som bare det :)

Klem fra Camilla

Susanne /Hus på Rophus sa...

Den er så fin med disse fuglene på :-)
Passet godt inn på soverommet ditt!
Har ikke opplevd at wallstickers henger dårlig selv,
men har hørt andre si at hvis det er malt strie med
struktur på veggen, kan det være vanskelig å få dem til å sitte.
Ellers ingen tips....
Ha en flott kveld!
Klem

sivknivklestativ sa...

Det ble skikkelig stilig med den wallstickeren, prikken over i-en. Er det et ekte oliventre? Fin søndagskveld til deg :D

Har en drøm... sa...

Den er så FIN!
Så koselig det ble:)
Håper den sitter som den skal nå da, kjedelig med ting som ikke oppfører seg slik de skal, hehe:))

Lekkert på soverrommet deres altså ♥

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

så fin den wallstickersen var! ga virkelig det lille ektra til soverommet ;)
her er det absolutt ingenting på veggene på soverommet, og det er litt kaldt og nakent... har liksom ikke hjerte til å ta hull i veggen, hehe ;)

fin uke!

klem