onsdag 2. januar 2013

Lysere tider

...og jeg gleder meg til å ta frem de spreke fargene...

bilde fra ifjor

Julen er ikke før over før jeg begynner å drømme om de lyse, varme (?) dagene våren bringer med seg.
I fjor vår fikk jeg skikkelig dilla på gult. Det er en herlig sprudlende farge.

Tenkte dette var et fint bilde å starte det nye året med. Det gjør at jeg gleder meg til månedene fremover! Må bare komme gjennom vinteren og den litt grå Januarmåneden først ;)

Håper starten på det nye året har vært bra for deg! 

7 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Ah, for et lekkert bilde - så friskt og fint:)
Gleder meg til månedene som kommer og lysere tider. Mangelen på snø har fått alt til å bli så grått synes jeg. Men jeg merket at det var lysere da jeg reiste på jobb i dag morges, og om ikke så lenge blir dagene lenger og plutselig er det vår:)

Ønsker deg ei fortsatt fin uke,
plutselig helg nå snart:)

Blåbærtua sa...

Så nydelig bilde,gult og friskt:)digger det og så deiligt det blir når me går mot lysere tider,herligt:)
Hadde vært godt på ein måte og hatt snø desse vintermnd og så kunne det gått mot vår,for sån skiftenes vær er litt kjedeligt!

Ein fin dag til deg!
Klem fra Lillian

Har en drøm... sa...

Ååå, herliiiiig:)
Gleder meg til farger jeg og!!
Men først forblir det sort/hvitt ♥

sivknivklestativ sa...

Stålsetter meg for et par tre vintermåneder, og prøver å vente med å drømme om våren. Men det herlige bildet ditt av alle de fine tingene, gir meg et snev av vår og sommer feeling. Fin torsdag til deg :D

Susanne /Hus på Rophus sa...

Jeg har også fått sansen for gult, men kjører sort og hvitt litt til i mørkettiden.
Gult er kult!

baronivegen sa...

Hei på deg:)

Eg fant bloggen din idag, så gøy:). Kjempe fin blogg du har:)
Og du, for eit nydelig bilde, fekk følelse av vår og sommar, herlig:)
Diggar tinga dine på bildet, eg fekk Omaggio vasen til jul, med svarte striper, såååå fin:).
Eg legg meg til som følgar hos deg, og gler meg til å følga deg vidare:)
God helg:)

Helsing Evelyn:)

Inspirasjon fra Elin sa...

denne var knæsj i fargen. Har en sperre for gult, men det sies jo at gult er kult.

Takk for farge tips inne hos meg... Hvit lin skal vi sjekke ut, men tror kanskje jeg synes den er litt for lys. Det er jo sååå mye å velge i. Jeg får kjøpe noen fargeprøve bokser når det nærmere seg ferdigstilling av stua. :)

Ønsker deg en fin helg.