søndag 6. januar 2013

Det hører

...med å vise frem noen julegaver i etterkant av julen...


Muuto sine Crushed bowl-skåler stod høyt på ønskelista mi.
Dette hadde yngstebror fått med seg og under treet låg både ei stor og ei lita skål.
Jeg er overbegeistret!


Så utrolig stilig fasong på disse skålene. Satt sammen av flere trekanter gir de et knørva crushed uttrykk. Skålene passer til så mye. Vi hadde tapaskveld her i julen og da hadde jeg pastasalat i den store skåla og dressing i den lille. De er jo så fine i seg selv at de burde bare få stå på bordet! ;)


Her gjør vi oss klare til å følge Northug opp monsterbakken i Tour de Ski. Har dessverre ikke heeelt troa på norsk seier idag. Jeg tror på Legkov. Meeen vi krysser såklart både fingrer og tær!

Ønsker deg en fin søndag! :) 

8 kommentarer:

fam gab sa...

Så fin blogg! Denne må jeg følge videre ;D
Her går det også i ski i dag :)

Ønsker deg fin kveld og fin ny uke! =)

Flisan sa...

Synd med Nordtug i dag, men jentene gjorde jo det kjempebra.
Herlig med søndager i sofa med ski på tv.
De skålene er såå fine! jeg har hatt den store en stund nå og jeg elsker den, blir aldri lei. Kunne godt tenkt meg den lille også.
Muuto har mye kult.
Snart ny uke, have a good one !

Har en drøm... sa...

Knallfine de var!!
Har ikke sett de før jeg... nytt til ønskelisten... puh!

Syns med Northug i dag ja, men vi får glede oss over de flinke jentene og gull og sølv i hopp (jenter og gutter) :)

Ha en fin fin kveld ♥

Blåbærtua sa...

Så nydelige dei var og så heldige du var som fekk dei til jul:))
ønsker deg di fin ny veke!
Klem fra Lillian

Susanne /Hus på Rophus sa...

De er så tøffe!
Heldige du så har så snill lillebror :-)
Ønsker deg en flott ny uke!
Klem

Livets små øyeblikk sa...

Jeg kjenner det er litt farlig å besøke andre blogger etter jul, jeg får bare så mye på ønskelista mi:D
Knallfine - heldige du:)

Ha ei god ny uke,
klem:)

TorilFN sa...

Wow! Digger dem!!
Du HAR så god smak du!
Ha en nydelig uke, snuppa!
Klem til deg :)

MittSitt sa...

LOVE IT!!!!!!!!!!!!!
fine presanger og kule bilder av dem:)
Kos deg resten av kvelden.
Klem fra Karianne