lørdag 22. desember 2012

Skittentøyskurv sa du?

...neh - juletrefot sier jeg...


Eller bruksområde skjule juletrefot, er vel mer riktig å si.
Gubben trodde vel det hadde rabla for meg da jeg kom hjem med ei skittentøyskurv - og sa jeg skulle ha den under juletreet! Hehe. Men han synes det ble et ålreit resultat! :)

Hva synes du? Teit eller funket det?
Maileg-nissene var jeg så heldig og vinne inne hos den fine bloggen Har en drøm.

Nå nærmer det seg julaften folkens - håper dere nyter den fine tida.
God jul til deg som titter innom i alle fall! :)

8 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Hihi rart det der med at me skjule foten,mitt står oppi ei sinkbøtte og synest ideen om skittentøykurv var supert eg:)
Ei god jul til deg og dine!
Klem fra Lillian

beatehemsborg sa...

Synes det ble kjempefint jeg! Vi har en striesekk som skjuler foten vår!

God jul og godt nytt år!
Klem

Eva Beate sa...

Kreativt ;-)

Anonym sa...

For et fint juletre!! (hilsen Solstuanissen)

Fotballhjerte sa...

Hihi. Det vinner vel ingen skjønnhetskonkurranse, men det har sin sjarm. Tynt og skeivt som det er, men perfekt her hos oss. Og så er jo det plukket ut og saget ned med kjærlighet! hysj ;)

Hiltonfruen sa...

Det funka som bare det - superfint!!
Koselig med en titt hos deg igjen - ønsker deg en riktig GOD jul, kos deg masse.
Klem Monica.

Har en drøm... sa...

Ble knallfiiint det!!
Og så fine nisser du valgte ddeg, heldiggris, hehe:))

Ønsker deg og dine en riktig goood jul ♥
Kos dere masse:)

Fabrikken sa...

Kjempetøft :)

Ha en god jul og kos dere masse :)

Klem Lene