lørdag 8. desember 2012

Jul på soverommet

...grått, hvitt og litt grønt...


Og stjerner!
Det er jul for meg. Jeg elsker stjerner både i interiør og på tekstiler. Sånn egentlig må jeg har litt rød julepynt for å få den helt store julefølelsen, men her på soverommet synes jeg disse fargene ble helt perfekt.

Den fineste jula for meg er den tradisjonelle julpynten med nisser og røde juleduker - som jeg er vant med fra barndomshjemmet. Det er først når jeg kommer hjem til mamma og pappa at det blir skikkelig jul.
Å, som jeg gleder meg! :)


Soverommet er som sagt mitt favorittrom i huset. Her liker jeg det rent og minimalistisk, og jeg elsker fargen vi jeg valgte på veggene når vi jeg pussa opp. De nøytrale fargene gjør det lett å endre uttrykket her inne :)

Ønsker deg som titter innom en finfin lørdag!

7 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så utrulig flott soverom,elsker dei fine detaljene og den fine fargen og stjerner har eg og begynnt å få sansen for no,er så fint!!
Du har det kjempefint!!
Ønsker deg ein flott dag!
Klem fra Lillian

Livets små øyeblikk sa...

Likte det godt jeg også - stilig og rolig, akkurat slik jeg kunne tenkt det men ikke får til;)
Og jeg har det som du med julen, det er hos mamma og pappa jeg finner stemningen og freden.

Tusen takk til deg for kommentaren du la igjen i går, vit at besøket ditt betydde mye for meg akkurat i går.
Varm klem til deg,
Hanne:)

Har en drøm... sa...

Lekkert og delikat soverom ♥
Flott sengetøy, elsker stjernene:))

Ha en fin fin 2 advent i morgen ♥

Kristine - Et Nytt Kapittel sa...

For et fint soverom! Så rent og delikat. Her er det rot, møkkete klær og dyner uten sengetøy etter en runde med omgangssyke, skulle gitt mye for å kunne ta meg en blund i ditt fredfulle soverom akkurat nå, hehe ;)

Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar hos meg, det setter jeg veldig stor pris på!
Ha en fin søndagskveld!

Hilsen Kristine

Huldra sa...

Deilig og dust. Godt med litt nedtoning før fargene virkelig spretter frem. Jeg har gjort det samme i år selv.

Takk for at du ville være med i lotteriet, og god mandag :)

Har en drøm... sa...

Heihei:)
Du ble en av de heldige vinnerne i mitt julegavedryss:))
Send adressen din til line@frue.no
Fint om du merker mailen med hva du har vunnet!!

Ha en fin dag!!

Klem Line

Heidi's regnbuedrops sa...

Det var kjempe fint!
Ikke rart det er din favoritt.
Elsker fargene og hele kombinasjonen.
Klem