onsdag 5. desember 2012

Jeg tror at

...flere av disse trærne her skal få flytte inn hos oss til jul...


Jeg synes de er så flotte, og så står det grønne så fint til hvitt og sølv som nok vil prege julepynten i år.
Jeg har alltid hatt et sammensurium av julepynt og aldri klart å ha en gjennomført stil. Det klarer jeg sikkert ikke i år heller, men jeg vil prøve og holde en rød tråd gjennom bruk av naturelementer, hvitt, grønt og sølv i alle rom. Jeg er blitt mer og mer fan av less is more, og så får vi se hvordan det går ;)

Er du i julemodus? :)

5 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Slike trær er så fine og eg og vil helst ikkje ha for masse julepynt men plutselig får eg et innfall om at eg har for lite og så finner eg fram litt meir,hihi så tullete men grønne busker må inn for dei er kjempefine å pynte med:)
Må ut på skogstur på jakt etter litt grønnt;)

Klem Lillian

TorilFN sa...

De trærne er fiiiine :)
Hørtes forresten ut som en god plan
med hvitt grønt og sølv. Nydelig!
Knallfin header forresten :)
Håper du nyter adventstiden!
God klem til deg!

Jeanette sa...

Så fint. Hvor har du kjøpt potten?? Den likte eg.

Har en drøm... sa...

KJempefine!!
Er så lekkert med frisk grønn farge ♥

Ha en fin kveld:)

Gledene i livet sa...

Jeg er veldig i julemodus om dagen og det er allerede flyttet inn en sypress og to svibler :) Ellers er leiligheten pyntet til jul allerede og vi forsøker å nyte de få timene vi får hjemme så godt vi kan i julepyntet hus :)

Klem