søndag 23. desember 2012

God Jul


...til familie, venner, bekjente, "bloggvenner" og alle andre som måtte titte innom...


Her er juletreet vårt i sin helhet. Det er ikke perfekt. Litt skeivt og glissent mellom greinene, men det har sin sjarm. Og det passer helt perfekt inn i kroken vår. Den ene lille plassen vi har plass til et juletre :)

Treet lurte jeg med meg fra skogen der hvor jeg jobber. Vi var på juletrejakt til barnehagen, og der strålte denne lille grana mot meg. "Ta meg med hjem" nærmest hylte den. Så beklager min ulydighet, men det får stå sin prøve! :)


Treet er enkelt pyntet med lyslenke fra Plantasjen, engler fra Nille og julekuler fra Herlighet, Åhlens og Europris. Juletrefoten skjuler jeg med ei skittentøyskurv fra Kid. Ser ut som en knørva papirpose.

RIKTIG GOD JUL TIL DEG FRA MEG

7 kommentarer:

Villa Fadnes sa...

God jul:)

Blåbærtua sa...

Så nydeligt og sjarmerende tre:)
Ønsker deg ei god jul!
God klem fra Lillian

Livets små øyeblikk sa...

Ønsker deg og dine en riktig god jul,
varm klem:)

Camilla sin verden sa...

Fantastisk...rå fint syntes jeg :)
Ha en fortsatt fin romjul :)

Klem fra Camilla

Flisan sa...

Sjarmerende juletre med personlighet! Superfint :-) god jul :-)

Anonym sa...

I'll immediately grasp your rss as I can not in finding your e-mail subscription link or newsletter service. Do you have any? Please let me recognize so that I could subscribe. Thanks.

My page: book of raw online spielen

Anonym sa...

hello!,I like your writing so a lot! share we keep in touch more approximately your post on AOL?

I need an expert on this space to solve my problem.
May be that is you! Taking a look forward to peer you.

Feel free to surf to my weblog; electronic games