søndag 2. desember 2012

Første søndag

...i advent og første lyset er tent også her i huset...


Washitape kan brukes til så mangt. Her har jeg rett og slett tapet den på vanlige kubbelys.
Hva skjer når lysene begynner å brenne ned da? sier gubben. Nei, det tenker vi ikke på, sier jeg.
Hadde egentlig ikke tenkt å ha kubbelys som adventsstake i år, men så fikk jeg denne idèen når jeg satt å tutla litt her om kvelden. Det ble litt kult synes nå jeg da - så den får bli :)

Ønsker deg ei fin ny uke!

7 kommentarer:

Camilla sin verden sa...

Det var jo knallkult, enkelt og greit ;)
Nyt resten av kvelden :)

Klem fra Camilla

Livets små øyeblikk sa...

Det var stilig, jeg er så imponert over kreativiteten til enkelte - du inkludert:)
I fjor hadde jeg kubbelys med pynt av en serviett smeltet inn i lyset. Jeg fikk samme spørsmålet fra mannen og ga samme svaret;D

Håper du har hatt ei god første helg i advent,
klem:)

TorilFN sa...

Så utrolig kult!
Du er FLINK!! :)
Ha en nydelig ny uke!
klem til deg :)

Li/Småtingene sa...

Definitivt kul!
Og unik!
Kan ikke bli bedre enn det ;-)

Ønsker deg en koselig adventstid!

:-)

Blåbærtua sa...

Så utruligt fin adventstake:)du er kjempeflink å få det til du:)min blei veldig enkel men ofte er jo det enkleste best så det får bare stå til!
Her har vi masse snø og det er så kos og særlig for ungene men og fint for oss!

Fine ny veke til deg;)
Klem fra Lillian

Susanne /Hus på Rophus sa...

Syns dette var stilig jeg!
Flink du :-)

Ha en flott tirsdag :-)
Klem

Hiltonfruen sa...

Lekkert! Rett og slett:-) Kreativ og flink du er:-)
Tatt meg en god runde hos deg nå, liker meg så godt her inne hos deg.
En fin adventstid til deg:-)
Klem Monica.