mandag 10. desember 2012

Bonsaitre

...på soverommet...


Elsker dette treet (planten?)!
Så skrudd og krunglete, men likevel så fint.
Det pynter opp på Malmkommoden vår på soverommet.


Jeg har jo absolutt ikke grønne fingre. Kverker det meste foråsidetsånn.
Men dette skal jeg pleie med kjærlig hånd! :)
Bare si fra om du har tips om hvordan en tar best hånd om disse trærne. Nå står det relativt kaldt på soverommet og jeg håper det tåler det.

Tusen takk for gode kommentarer som dere legger igjen.
Det varmer :)

2 kommentarer:

Har en drøm... sa...

De er så kule!!
Men her i huset får vi de ikke til:(
De drysser og mister alle bladene nesten med det samme.... og disse skal vel egentlig kunne leve i hundre år...:)

Men lekkert på soverommet var det ♥

Blåbærtua sa...

Så utrulig kult tre men dagers så dreper eg alt utenom orkideer og nå sist måtte eg hove ut oliventreet,klarte ikkje å holde liv i det dessverre..
Håper du får ditt flotte tre til;)
Klem fra Lillian