lørdag 3. november 2012

Vel blåst

...personalfest - i nydelige omgivelser...


I et landlig romantisk naust ved sjøen var 13 spreke damer samlet til fest. Som vanlig ble kvelden preget av latter mye latter, sang og moro. Det ble konkurrert i gode gamle selskapsleker og vi gikk selvfølgelig noen runder med beat for beat. Takk for nok en artig kveld!

Naustet var høstlig pyntet og innredet i ekte maritim stil. Den gamle kjerra stod ved inngangspartiet, og jeg synes den var utrolig kul. Måtte snike meg ut for å knipse et bilde! Hihi. Nå kan ikke jeg å ta bilder i mørket (eller til andre tider heller for den saks skyld), men effekten mellom den gamle kjerra og (den kule tapeten holdt jeg på å si) naustveggen var kjempestilig!

Ha en fin lørdag! :)

5 kommentarer:

Emmas hvite borg sa...

Så kjekt med personalfest!
Jeg begynner i ny jobb 12.12 og vi skal ha dugnad i barnehagen den 1 desember, gleder meg :)
Nydelig farge på nauset!
Ha en fin lørdagskveld :)
Klem Anette

Har en drøm... sa...

Flott bilde!!
Og det hørtes KOS ut med en fæst:))

June sa...

Takk for at du gjorde meg oppmerksom på feilen hos meg! Jeg syns det var noe rart mens jeg holdt på, men tenkte at det var vel bare retningen på perlebrettet som gjorde at det så litt merkelig ut, hehe! Er det mulig!!! :)
Takk ihvertfall. Feilen er nå rettet opp! Hehe!:)
Ha en fin søndag!

Flisan sa...

Så kjekt og fint bilde !! Beat for beat hørtes kjempe moro ut :-) god søndag !

Livets små øyeblikk sa...

Hei:)

Kjekt med naustfest, beat for beat-innslaget hørtes artig ut:)
Et herlig bilde, og jeg har bladd meg litt bakover i bloggen din og synes du har godt grep på det med bilder jeg - masse fint å hvile øynene på:)

Og du; tusen takk for at du er med hos meg:) Men jeg kan ikke finne deg som følger - kan du sjekke om du følger annonymt, for da ser jeg deg ikke:)
Jeg slår følge med deg videre, ser vi befinner oss i omtrent samme område og jeg synes det er kjekt å finne inn til "sambyinger";)
Ha en fin søndag,
klem:)