fredag 9. november 2012

Thank God

...it`s Friday...


Har ikke helt den samme fredagsfølelsen etter å ha tilbrakt uka snufsende på sofaen,
men helga er jo alltid velkommen. Flaks for meg at jeg fikk nytt pledd i posten forrige uke - bestilt fra Ellos. Har brukt det mye denne uka foråsidetsånn.


Her blir det ei stille og rolig helg. I kveld blir det tvbonanza som vanlig - med nachos, cola og godis. Fredagskvelden er den absolutt beste kvelden i uka eller hva? ;)

Ønsker deg som titter innom en fin fredagskveld
- og ei god helg! :)

7 kommentarer:

Camilla sin verden sa...

Huff håper formen er bedre og jeg er helt enig i at fredag er den beste dagen i uka :)
Rå fint teppe og putene var drit stilig :)

Nyt helgen :)

Klem fra Camilla

små øyeblikk med cams sa...

Så fint du har det! Likte teppet ditt :) Jeg har et lignende et fra Ikea.
Håper formen bedrer seg og at du får en herlig helg!
Elsker fredager :)
Ps. Sleng deg med på veske utfordringen min da vel ;)
Klem Camilla

Susanne /Hus på Rophus sa...

Så fint du har det, og det teppe var så fint!
Må neste inn å klikke det til meg selv...hihi...
Masse god bedring til deg.
Og en flott helg :-)
Klem

Flisan sa...

Fint pledd!! Håper du er bedre! Og ja enig - fredag ukas beste dag :-) god helg !

Har en drøm... sa...

Lekkert bilde, lekkert teppe!!
Kjedelig og være syk, men godt du er på bedringens vei (for du er vel det...?)
Ha en koooos kveld, fredager er BEST ♥

Blåbærtua sa...

Så flotte teppet og putene var og så fine,eg kjøpte nett et stripete på Ikea og gleder meg til å få det plassert heime:)
Huff ikkje kjekkt å være sjuk,håper du er på bedringens vei,!!
Fine lørdag til deg:)
God og varm klem fra Lillian

Min Stil sa...

Hei :)
Jeg er litt treg; men så kjekt at du vil være med på giveawayen min :)
Første gang jeg er innom deg..kjekt å finne nye blogger pga spor som er lagt igjen inne hos meg :) Fine bilder du viser av sofakroken din...helig stemning!! Skal ta et lite dykk i arkivet ditt nå!
God kveld/natt :)