tirsdag 27. november 2012

Ønskeliste fra Hviit.no

...hver uke frem mot jul kan du nemlig vinne noe fra denne fine nettbutikken...




Gå inn her hvis du ønsker å delta og for å få mer informasjon om utfordringen.

Jeg må bare få skryte av servicen i denne nettbutikken. Leveringen er kjempekort, bare 2-3 dager, etter mine erfaringer i alle fall. I tillegg får man alltid med en liten overraskelse i bestillingen sin. Jeg har fått både te og sjokolade. Sånne koselige gester kan vi like! :)

Her om dagen ønsket jeg god jul til en bekjent, og nå holdt jeg på å ønske deg ei god jul også.
Det klinget egentlig helt feil å si det allerede, men det er nok ikke lenge til vi begynner å rope det etter hverandre nå. Wohoo! :)

Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så fin ønskeliste for der kunne eg tenkt meg alt,Hviit har så masse fint og skulle bare hatt ei knalltjukk lommebok,hihi:)
Så kjekkt når det er rask å bestille og ein overraskelse er jo bare topp:)

Fine onsdag til deg!
Klem fra Lillian

TorilFN sa...

Tror det må være yndlings nettbutikken min!
Burde hive meg med.. Men får se når tiden strekker til ;)
Din ønskeliste var jo fantastisk da.. Håper du vinner!
Nyt kvelden :) klem til deg!

Har en drøm... sa...

Ohhh jul, de har så mye fint!!
Jeg holdt på og bli spinnvill når jeg var der i går, men måtte holde meg i skinnet ja, er ikke gaver til seg selv man skal kjøpe nå, hehe:))
Ønskelisten din kan jeg rett og slett kopiere:)

Ha en fin fin kveld ♥

ved siden av sa...

Puta er bare helt skjønn:)
Flott ønskeliste!
Ønsker deg en fin kveld:)

hviit sa...

Lekkert, lekkert! Og takk for fine ord!