søndag 4. november 2012

I dag er det

...allehelgensdag og vi minnes våre kjære som ikke er med oss lenger...


Fikk tårer i øynene og klump i magen da jeg leste dette diktet
- og tenkte jeg måtte dele det med deg.

Mine tanker går til farfar idag. Min gode, snille farfar som alltid kom på fotballkampene mine. Som alltid hadde med potetgull til barnebarna når han kom for å se Champions Leaguefotball sammen med oss. Som alltid hadde latteren på lur. Som hadde glimt i øyet. Som dessverre måtte gi tapt for kreften så altfor tidlig.

Jeg holder hånden din i min enda! <3

6 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Nydelig vakkert dikt<3

- Hanne -

Har en drøm... sa...

Nydelige ord ♥
Jeg savner og farfaren min, har så mange gode barndomsminner med ham:)

Susanne /Hus på Rophus sa...

Fantastisk dikt!
Ha en flott uke :-)

Blåbærtua sa...

Så nydelig vakkert dikt:)
Ei fine veke til skjønne deg:)
God klem fra Lillian

Camilla sin verden sa...

<3

teresebfoto.com sa...

Kjempefint dikt! Kjente savnet etter min egen farfar når jeg leste innlegget ditt <3
Godt å ha sånne minner å tenke tilbake på:)

Jeg har tatt helg, og er klar for julefotografering til helgen. Gleder meg:)