fredag 16. november 2012

Glad i dyremotiv

...og sengesettene til for eksempel By Nord...


bilder lånt herfra

Da må du sjekke ut disse nydelige sengesettene fra Turiform.
Har du sett så herlige sengesett? Jeg har i alle fall forelska meg - og jeg har ikke sjans til å velge bare en favoritt. Dette er jo også et hett julegavetips. Jeg skal i alle fall sette disse på ønskelista mi til jul.

I morgen skal jeg ut på ei etterlengta handlerunde - og du skal slett ikke se vekk i fra at ett av disse settene havner i handleposen min. Akkurat nå føler jeg liksom at det er litt for lenge til jul! ;)

Ha ei super helg!

6 kommentarer:

Camilla sin verden sa...

Åhhh deeeee var fine, vet du prisen på de tru?
God handletur i morgen :)
Klem fra Camilla

Blåbærtua sa...

Dei sengesetta er så fine,ser fleire og fleire butikker får sengesett med dyremotiv på,det er jo så fint og virkelig noko eg ønsker meg og:)
Kos deg på handletur og så håper eg du finner noko fint å kjøpe med deg heim!
Ein flott dag til deg;)
Klem fra Lillisn

top of the moon sa...

De er farlig fine de sengetøyene til ByNord
Jeg kjøpte TuriForm sitt med isbjørn da jeg var på Damenes aften på Bohus.

Superfint!

God lørdag

Har en drøm... sa...

Så fine:))
Er de litt billigere enn ByNord sine trooo?
Jeg får liksom ikke disp til og kjøpe sengesett til flere tusen, hehehe:))

Ha en fin fin kveld ♥

TorilFN sa...

Takk for tipset!
Nyt lørdagskveld :)
Klem til deg!

Hiltonfruen sa...

Kjære deg !! Du gjør det igjen- inspirerer meg til tusen!! TAKK! Dette sengetøyet er jo rett og slett for herlig til å la være. - Og til DEN fine prisen a du. Liker veldig!
Jeg så også den fine lysestaken hos deg for litt siden. Jammen god smak du har altså;)
Gleder meg å se hva som havnet i handleposene dine.
Fortsatt fin helg!
Klem Monica.