søndag 18. november 2012

En liten sniktitt

...inn i vitrineskapet på kjøkkenet...


På kjøkkenet har vi også to vitrineskap stående. Noen ting er bare for fine til å blir gjemt i skap og skuffer
- sånn som Alveserviset fra Wik og Walsøe. Jeg blir varm om hjertet når jeg ser dette serviset. Har nesten lyst til å ta det i bruk til hverdags, men noe må vel forbli spart "til de store anledninger"! :)


Jeg har for alvor begynt å glede meg til jul. I helgen har jeg kosa meg med å pakke inn julegaver.
Det er godt å være i gang. Har bestemt meg for å bli ferdig med julegavehandelen tidlig i Desember
- så får vi se hvordan det går! ;)

Ps: Til dere som lurte på pris på sengetøyene i forrige innlegg.
Bohus har i alle fall to av dyremotivene til bare 349,- På Herlighet har dem de to andre, men her må du ut med kr 500,- pr stk. Det er jo uansett en veldig overkommelig pris for så nydelige sengetøy.

Ønsker deg ei fin kommende uke!

7 kommentarer:

Flisan sa...

Nydelig vitrineskap. Så rent og pent - hvitt! Herlig.
God søndag - ny uke i morgen :-)

Camilla sin verden sa...

Kjempe fint vitrineskap med det fineste innholdet :)
Nydelig den serien :)
Ha en fortsatt fin søndagskveld :)

Klem fra Camilla

sivknivklestativ sa...

Mye fint der gitt. Vasen står på min ønskeliste :D Elsker Alveserviset, det er så fint. Fin søndag til deg :D

Blåbærtua sa...

Så kjempefint skap med masse fint inni,når eg ser på ditt så fekk eg lyst til å rydde i mitt og ta ut litt,var så fint med slik du hadde gjort det,reint og kvitt:)
Ei flott ny veke til deg!
Klem fra Lillian

June sa...

Utrolig fin den serien!! :)
Håper du får en fin ny uke!
Klem June

Har en drøm... sa...

Er så fin den Alveserien:)
Du har jo en finfin samling.
Og det re klart de ikke kan bli gjemt bort bak skapdører;)

Ha en fin dag!

TorilFN sa...

Det servise er helt fantastisk!
Jeg har to skåler/lysholdere.
Heldige du som har samlet så mye!!
Ha en fin-fin kveld, kjære deg!
klem :)