søndag 21. oktober 2012

Ute høljer regnet

...inne er lyslenka tent og alt er fryd og gammen...


Den henger på soverommet da vel og merke, så jeg nyter ikke akkurat synet av den her jeg sitter.
Kanskje jeg må finne plass til den her i stua etter hvert, men akkurat nå passer den best der den henger. Den ble en fin kontrast til det ellers myke og lette rommet.


Nå er hjemme alene-tilværelsen snart over. Gubben kommer vel inn døra snart etter å ha tilbragt ei lita uke i Barcelona. Noen som har det, ja! Men det er da greit med litt alenetid inni mellom også ;)

Ønsker deg ei fin ny uke!

5 kommentarer:

Frk Elton sa...

Takk for hjelpen ang hvem som hadde inspirasjonen :)Det var helt riktig hverdagsbloggen :)
Fint med lyslenke på soverommet også ;)
har sammen som deg!

God helg!

Klem

Blåbærtua sa...

Så flott med den fine lyslenkene,lyser så herligt opp den:)fint med lyslenke på soverommet og!
Så herligt med mannen tilbake men godt når de er litt borte og,hadde min borte i 4 dager og det var litt godt og men kjekkt å få han heim og;)

Ei flott ny veke til deg!
Klem fra Lillian

Camilla sin verden sa...

Så kul lyslenke :)
Kos deg med mannen :)

Klem fra Camilla

Flisan sa...

Fint med Lyslenker - står på min ønskeliste også :-) klem

Har en drøm... sa...

Er så fint med slike lyslenker ♥
Og så digg med litt alenetid, alltid kjekt det, men veeeldig kos når de kommer hjem igjen disse mennene og da, vi savner de fort:))

Ha en fin fin kveld:)