søndag 28. oktober 2012

Puter meg her

...og puter meg der...


Puter må være det perfekte tilbehør eller hva?
Det er i alle fall en enkel måte å forandre uttrykket på. Og så finnes der jo så utrolig mange flotte puter rundt om. Mine nyeste tilvekster er disse Willowputene fra Åhlens. Synes de passer perfekt til årstida.
Til jul tenkte jeg å flytte dem opp i sofaen. Vi får se, vi får se :)

Nå er storoppgjøret mellom Everton og Liverpool i gang. Ved siden av meg sitter en Evertonfan med nervene i høyspenn. Han skifter mellom å sitte foroverlent og bakoverlent annet hvert sekund - armer i kors, riving i håret, sukk og stønn. Dette er bare begynnelsen. Hoho. Her blir det liv! (Rai rai)

Ønsker deg en HERLIG søndag! :)

5 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Hihi synest eg ser dere i sofaen,heilt oppslukt i fotball:)kan nok ikkje sitte i ro heller når det er slikt spennende på gang!!!
Så nydelige puter,kjempeskjønne og passa jo veldig fint inn:)
Ein forsatt flott søndag til deg!
Klem fra Lillian

sivknivklestativ sa...

Fine puter, stilig den med ulven på. Kul nattbordslampe :D

Har en drøm... sa...

Puter er perfekt tilbehør til heimen;)
Så fine disse var ♥

Her gikk det rimelig hett for seg under kampen i dag...
To gutter som er ihuga Liverpoolfans ja, og det er ikke fritt for at dommeren fikk skylden her i dag, hehe:)) Og jeg er helt enig:)
Det toppet seg jo da dommeren og var på erkefiendens "lag" i kampen etter, hahaha:))

Ha en fin fin ny ukesstart i morgne:)

Frk Elton sa...

Enig puter er det perfekte tilbehøret i heimen :) utrolig hvordan noen nye kan skape ett nytt rom, vel iallefall ett annet utrykk ;) det som også er fint er at trekkene enkelt kan brettes og legges i bunker, store bunker i skap, slik at man kan samle mange uten for mye rot, hehe ;)

Ha en super uke :)

Klem

TorilFN sa...

Nydelig puter!
Har sett på de selv...;)
Føler det er en evighet
siden jeg har besøkt deg!
Har vært syke på omgang her
hjemme.. Endelig frisk nå!
Håper du har gode dager!
Og ha en SUPER helg!! :)