tirsdag 23. oktober 2012

Nå har jeg

...jammen meg begynt å drømme om julegavene...




Hva skal man ønske seg? Hva trenger man? Hva trenger man egentlig ikke, men bare ha?
Med hvem skal man ønske hva? Klarer man å vente heeelt til jul med alle ønskene?
Det siste er vel det største spørsmålet!

Alle bildene har jeg lånt fra nettbutikken Hviit.no. Har du aldri vært innom der? Da må du nesten bare ta turen innom snarest. Der finner du nok mye du kan sette på julens ønskeliste.

På collagen over ser du et utvalg av mine høyeste ønsker derfra;
// Sengetøy & te fra ByNord // Lyshus fra Kähler // Såpe & serviettring  fra Tinekhome // Pute med knapper fra Hay // Lyslenke fra Happy Lights // Pute Firewood fra Rikki Tikki // Pute gammel dame & pute med fjær fra Bloomingville //

Har du begynt å tenke på hva du ønsker deg til jul? Du har gjort det lenge ja - tenkte meg det! Hihi.
Ha en fin kveld da! :)

10 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Åååå der var det masse fint,ja takk har lyst på alt der eg,lenge siden eg har vært innom den nettbutikken no men dei har utruligt masse fint:)
Eg har bursdag 24 november så eg begynner alltid med bursdagsønskene først,hihi men lista er så lang og den vil vel aldri ta slutt:)
God klem fra lillian

TorilFN sa...

Happylights og puten fra Bloomingville er definitivt på min liste også!!
Nice ønskeliste du hadde! :) Får håper du har vært snill nok nå da! ;) hehe..
Ha en fortsatt god uke, kjære deg! klemklem :)

monica navestad sa...

Haha, jeg elsker jo julen og har definetivt begynt å tenke på den. Men jeg går alltid på en smell og ønsker meg for ungene og glemmer meg selv. I år er eldstemann så stor at hun kommer til å ønske på egen hånd ;)
Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Monica

Har en drøm... sa...

Kopierer den ønskelisten:))
Så mye lekkert!!

Her er ønskelisten milelang... ♥
Må vel snart begynne og publisere innlegg snart, så folk vet hva de skal kjøpe til meg, hahaha:))

Gledene i livet sa...

Du er ikke alene om å allerede begynne å tenke på ønskelisten til jul :) Jeg har stort sett en ønskeliste hele året jeg, haha!

Camilla sin verden sa...

aOhhh myyyyyy....alt var lekkert, kunne ønsket meg akkurat det samme egentlig og om vi trenger det er jo ikke noe å tenke på. Det er jo de høyest unødvendige gavene som er gøyest hi hi

Ha en fin fin ønsdagskveld :)

Klem fra Camilla

sivknivklestativ sa...

Det var en herlig ønskeliste. Kul den puta med hun gamle dama på :D Jeg har ikke klart å vente til jul, så jeg har bestilt meg lyshus fra kähler..... de er ikke kommet enda.... men håper de kommer snart hihi. Fin onsdag til deg :D

Li/Småtingene sa...

ÅH! Den kunne jeg virkelig bare kopiert og sagt var min, altså ;-) Bortsett fra den hvite happylightslenka, da, siden jeg har en slik ;-)

Du, jeg skulle så gjerne hatt deg på bloggrollen min, slik at nye innlegg fra deg dukket opp der :) Men på "blogger" dukker du bare opp som "skjult" - vet du noe om det? Må innrømme at de tekniske egenskapene er temmelig skrale til tider, og slike ting er så vanskelig!

Ha en super fredag - i snøværet?!

:-)

Eli Kristin sa...

Ååå så mye flott. Sier bare copy & paste, kunne satt opp akkurat samme tingene. Du har jammen god smak, thi-hi! :) Hadde en liten ønskeliste med ting i svart og hvitt for litt siden.... Og tankene svirrer om hva man ønsker seg til jul. Mye lekkert ;)

Ha ei flott helg - og lykke til med ønskelista! :)

Eli Kristin

teresebfoto.com sa...

Ønskelisten min ser noenlunde lik ut som din;) Kanskje jeg bare skal sende linken til innlegget til min mann som et lite hint:D
Til tross for sommerinnlegget mitt i dag, så gleder jeg meg også til jul. Og er allerede begynt å hente inn litt inspirasjon til julepynting og slikt:)
Er en del forespørsler om julekort-fotografering også, og da har jeg jo en gyllen mulighet til å hente frem litt julepynt:)

Fin fin uke til deg:)