lørdag 6. oktober 2012

Lyst til å se

...et glimt fra det nye kjøkkenet vårt...


Jeg lovte jo egentlig et lite glimt av fargevalg under oppussingsprosessen, men tida har flydd og bloggelysta har ikke helt vært tilstede heller. Nå er vi faktisk nesten i mål med kjøkkenet. Bare litt småtteri som står igjen. Eletriker og rørlegger kommer mandag og da blir kjøkkenet endelig klart til bruk! :)

Vi er knallfornøyd. Dette er en enorm forskjell fra det gamle furukjøkkenet som stod her når vi kjøpte. Vi har valgt å ha minimalt med overskap og heller mye skuffer og benkeplass - i tillegg til tre høyskap. Det gjør rommet lett og luftig. Det kommer selvfølgelig flere bilder når alt er ferdig! :)

Ha en herlig lørdag!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Å, det ser så fint ut! Veldig spent på å se det "på ordentlig"! :)

TorilFN sa...

Så deilig kjøkken!
Lyst og lekkert!
God lørdag :)
Klemklem

Har en drøm... sa...

Ohooo, liker veldig!!
Heldige dere som får nytt, nytt:))
Liker veldig godt det kjøkkenet ♥
Gleder meg til og se hele:)

Ha en fin kvled ♥

Blåbærtua sa...

Ojojoj dette var heise flott og så fint med mørk benkeplate og den kjøkkenmaskinen passa så fint inn,kan tenke meg det er stor forskjell:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Flott bilde!
Gratulerer med nytt, flott kjøkken!!
God helg!

Susanne /Hus på Rophus sa...

Så flott det ble!
Gleder meg til mer bilder av det :-)
Ha en fin kveld!
Klem

Camilla sin verden sa...

Utrolig kult kjøkken, nyt det :o)

Ha en fortsatt fin fin helg :)

Klem klem

Monica/ Twist sa...

Så fin blogg! Dette kjøkkenet var kjempe fint! Og den tynne sorte benkeplaten var råtøff! Jeg likte alt! Her kommer jeg gjerne igjen!
Hilsen Monica

Eli Kristin sa...

Stilig kjøkken!! Da er det bare til å innvie og nyyyyte :)

Gratulerer! ^_^

teresebfoto.com sa...

Knall-tøft kjøkken:) Så enkelt og stilrent.
Er innom en rask tur for å ønske deg god helg:)

sivknivklestativ sa...

Lekkert, fin innredning og stilig med sort benkeplate :)