lørdag 20. oktober 2012

Lyshustips

...liker du Kähler sine lyshus - da liker du kanskje dette fra Kremmerhuset også...


De har fått inn noen fine hvite lyshus. Disse blir nok koselige på sene høstkvelder, men også til jul tenker jeg.
Har så smått begynt å glede meg. Dådyret er også fra Kremmerhuset. Skulle tro jeg var sponsa etter de siste innlegga, men det er jeg da ikke. Synes bare de har veldig mye fint der! Hehe ;)

Her blir det snart biff og bakt potet. Yum yum.
Håper dagen din har vært fin og jeg ønsker deg en koselig lørdagskveld! :)

7 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Så fine dei huset fra Kremmerhuset var og bambien og,kjempeskjønne;)Kremmerhuset har masse fint!
Høyrtes veldig godt ut med biff og bakt potet,nyt maten og kos deg ikveld skjønne deg!'god klem fra Lillian

Hiltonfruen sa...

Superfine !! Var faktisk innom herligste Kremmerhuset i går, så ingen hus jeg..Derimot sto jeg med det supersøte dådyret i hånden. Etter jeg har sett det hos deg nå, må det få bli med meg hjem derfra neste gang. Kjempefint til jul ja:)
- Også er jeg selvsagt kjempe enig med deg- Kremmerhuset har såå mye fint !!!
Kos deg med middag og resten av kvelden:)
Klem Monica.

Gledene i livet sa...

Tusen takk for herlig tips - jeg må nok ta en tur til Kremmerhuset om ikke så lenge jeg da :) Her blir det nok hvitt og sølv i julemåneden!

Klem

teresebfoto.com sa...

Kjempefint - jeg er også veldig glad i kremmerhuset, og lyshusene er så koslige:)
Jeg har endelig fått litt tid til å besøke bloggverdenen igjen. Mannen er på spilleoppdrag, og frøkna i huset reist på overnatting, så da fikk jeg plutselig en lørdagskveld helt for meg selv. Uvant, og faktisk litt deilig;)

Fin fin søndag til deg

sivknivklestativ sa...

nyyydelig lyshus, jeg har bestilt meg kähler sine, men har ikke fått de enda :)

Flisan sa...

takk for tips !! sånne vil jeg ha,,,tror jeg må ta turen til kremmerhuset i morgen :-)
Kjempefint !

monica navestad sa...

Det huset og dådyret har jeg også, og syntes det er helt nydelig og perfekt fro høsten :)
Tusen takk for kommentar inne hos meg, det var veldig hyggelig :)
Ha en fin uke!
Hilsen Monica :)