fredag 19. oktober 2012

I dag slår jeg

...et slag for noe praktisk og fint...


Nemlig skjærebrettsystemet til Joseph Joseph.
Her i huset bruker vi i alle fall skjærebrett daglig og hva er vel bedre enn å ha de lett tilgjengelig på kjøkkenbenken - i en fin innfatning om man kan kalle det det.
Sånt liker jeg.


Klapp klapp for alt som er praktisk og kult.
Trefjøla er fra Kremmerhuset. Den er hvit på den ene sida og trefarga på brukssida.
Ser fin ut på kjøkkenbenken den også! :)

Til slutt må jeg dele et par superkjekke overraskelser med dere.
I går fikk jeg nemlig melding om at jeg hadde vunnet en giveaway inne hos June`s Dagbok, og i dag fikk jeg melding om at jeg hadde vunnet enda en giveaway - denne gang inne hos SignePling!

Hæææærlighet for ei vinnerlykke da!
Takk til begge to for at dere gjør det mulig for oss andre å vinne så fine premier. U made my day! :)

7 kommentarer:

Camilla sin verden sa...

Så utrolig praktiske, så slipper man å bruke en fjøl til alt hi hi, også kule farger ikke minst.
Skikkelig vinnerlykke, det er gøy :)
Vant to give awayer for en del uker siden og har enda ikke motatt noe i posten...så venter fortsatt i spenning he he

Ha en herlig helg :)

Klem fra Camilla

June sa...

Alltid gøy med vinnerlykke!:)
Jeg har videresendt mailadr din til me&i, så da tar nok de kontakt med deg om litt!:)
God helg!

Har en drøm... sa...

den er knallfin den der!!
Ønsker meg jeg og:)

Og gratulerer med flotte premier!
Er artig med pakker i posten ♥

ha en fin fin kveld!

Blåbærtua sa...

Hihi du er nå vel superheldige då og det er så gøy å vinne,heilt supert for me blir jo så glad:)eg vant den Kreativ mamma så gleder meg til den kommer i posten:)
Hverdagslykke:)
Så smart og fin den skjærefjølene er,veldig greit at ein ikkje bruker samme på alt ein skjærer opp,fine den fra Kremmerhuset og!
Ein fine lørdag til deg!
Klem fra Lillian

Petrus og Petrine sa...

He, he...ldige deg !
Gratulerer med premier, jeg gleder meg med deg .
Her i huset er det også mange fjeler i bruk daglg, men de oppevares i en skuff.
Kanskje vi kan ønske oss en slik du har der?

Klem for den godeste lørdagskvelden !

sivknivklestativ sa...

Fine skjærebrett, praktisk med "fargekode" :) Liker godt det fra Kremmerhuset med hjerte, bare synd vi ikke har Kremmerhuset her hvor jeg bor. (enda.... har hørt rykter om at det skal komme snart...... vi får krysse fingrene å se ) Fin søndag til deg.

Signe sa...

Deilig med litt vinnerlykke i blant ;)