onsdag 12. september 2012

Oh my God

...vi bestilte oss nytt kjøkken idag...

bildet lånt fra Kvik

Kjøkkenet er tegnet hos Kvik og heter Mano matt. Vi hadde først forespeilet oss høyglans, men fant ut at matt ville fungere bedre for oss og hjemmet vårt.

På bildet over ser du utstillingsbildet til Kvik. Vi skal ha sorte benkeplater og litt tykkere enn den på bildet. Aller helst skulle jeg hatt benkeplate i stein, men det koster jo flesk! Og et kjøkken er jo ikke direkte billig i utgangspunktet.

Nå har vi fått et tilbud vi er strålende fornøyd med - alle hvitevarer integrert, ei super stillegående AEG oppvaskmaskin, 80 cm koketopp og 90 cm ventilatorhette for å nevne noe.

I`m soo excited - and I just can`t hide it!

Likte du kjøkkenet? :)

9 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

Grattis!! Knallstilig kjøkken dette; har nok sett det utstilt hos Kvik tror jeg... Benkeplate i stein var drømmen her og, men når man først tar kjøkkenet i bruk tenker man ikke så mye på det lenger... ;-)

Blir moro å se hvordan det bilr hos dere!

;)

Blåbærtua sa...

Gratulerer,så gøy med nytt kjøkken:)vi skifta for 2 år siden til et ganske likt det dere skal ha og nå kunne eg tenkt meg litt meir skap og så er det jo gått ut av produksjon,typisk...
Gleder meg til å sjå:))
Fin kveld til deg!

Har en drøm... sa...

Ohooo, grattis:))
JA! Det kjøkkenet er lekkert!!
Kommer til og bli så bra ♥

Anonym sa...

Ja, jeg liker kjøkkenet! Det kommer til å bli lekkert! Lykke til :) H

Hylleblomsten sa...

Ååå, så heldig du er! Mitt drømmekjøkken! Gleder meg til å se hvordan det blir:)

TorilFN sa...

GRATULERER!! Så utrolig stas!
Knallfint kjøkken!!
Ha en herlig helg da du :)
Klemklem

ved siden av sa...

Så spennende!!! Jeg har sååå lyst på nytt kjøkken, og liker dette fra kvik kjempegodt! Tenker du blir fornøyd:)) ønsker deg en god helg:) Nina

Karoline sa...

Nytt kjøkken er veldig deilig, og dette ser flott ut:-) hos meg var alt nytt når jeg flyttet inn. Har aldri angret på fullintegrerte hvitevarer, induksjon koketopp og noen ekstra tusenlapper brukt på stillegående oppvaskmaskin. Men at det koster er sikkert og visst. Gleder meg til å se resultatet:-)

Klem fra Karoline

Eli Kristin sa...

Artig! Blir nok et kjempeflott kjøkken. Vi har hvitt høyglans kjøkken fra Kvik med svart benkeplate. Ville ha stein vi også, men ikke lommeboka, thihi! Det blir spennende med fornyelse. Du har mange flotte bilder fra interiøret ditt. Sans for lekre detaljer :)

Lykke til!