søndag 2. september 2012

Jeg er overbegeistret

...for den nye lampa vår...


Dette blir en liten forlengelse av gårsdagens innlegg dette da.
Jeg må bare vise frem den nye lampa på soverommet. Kjøpt på impuls - og snakk om vellykket impuls.


Den gjorde noe med hele rommet. Planen var egentlig å kjøpe to og ha som nattbordslamper, men jeg turte bare å kjøpe ei i første omgang. Måtte jo teste om det funket! :)

Her venter kjøttkakemiddag hos mamsen og papsen - åh, hvor jeg gleder meg. Spiser det altfor sjelden.
Ønsker deg som er innom en finfin søndag!

7 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Den var fiiiin, me like!

Fabelaktig søndag, søte!
Her blir det taco, armkrok og strikking.
-Maia

Camilla Kittilsen sa...

Nydelig lampe....i digg it ;o)

Nyt kvelden :)
Klem fra Camilla

Rine mor sa...

Heisann. Fant deg inne hos "små øyeblikk med cams", ble nysgjerrig og klikket meg hitover.. Liker det jeg ser og leser så jeg legger meg til som følger med det samme.
Jeg liker måten du skriver på. LIKER også den nye lampen din ;)
Og favorittmøbelet ditt er en av mine og (har faktisk hele 4 stk om jeg skal være mer eksakt..) Så enkel og klassisk med sine rene linjer.

Titt gjerne innom bloggen min - rine-mor.blogspot.no

salige lavendel sa...

Den var superfin!! Impulskjøp er visst ikke alltid så dumt =)

teresebfoto.com sa...

Kjempefin lampe - hvor har du kjøpt den?:)

Er tilbake etter en liten bloggpause, har vært i tyrkia med familien en uke, så nå gleder jeg meg til å oppdatere meg i bloggverdenen:)
Fin fin søndagskveld til deg

Klem

Blåbærtua sa...

Så nydelige lampe,må få lagt bloggen din til blogglista mi:))Impulskjøp kan være supert!!
Fin kveld til deg!
Klem

Heidi's regnbuedrops sa...

Denne lampe var skikkelig grom =D
Takk for kos kommentar hos meg.
Ha en nydlig helg!
Klemmer