lørdag 15. september 2012

Fridager

...på godt og vondt...


Godt fordi jeg får gjort så mye jeg ellers ikke orker i hverdagene. Godt fordi jeg bare kan slappe av og ikke gjøre noe hvis jeg vil. Godt fordi jeg får så god tid til shopping.

Vondt for lommeboka fordi jeg får så god tid til shopping!

Jeg har nemlig svidd av en del lapper i dag, jeg. Litt nytt til garderoben, og litt nytt til hjemmet.
Er ikke disse koppene og fatene fra Vipp flotte vel?? Jeg vet jeg har nok av både ditt og datt, men jeg bare måtte ha disse!

Nydelige servietter fra Bloomingville

Tusen takk for tilbakemeldingene på kjøkkenet. Jeg gleder meg til å vise dere når vi har fått det opp. Forhåpentligvis så blir det ikke så altfor mange ukene til! *blunkesmilefjes*
Ha en fin lørdagskveld :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

:) Jeg er iallefall glad for at du tok deg en shoppedag sammen med meg! Fint det du kjøpte... og så er jeg glad for det jeg snopet på Emmas verden! Ha en fin kveld og kos dere! :)

Blåbærtua sa...

Alltid godt med helg og fri men det er veldig fristandes når ein har litt tid å gå rundt å kikke og handle,det går fort ein del penger men er jo kjekkt å handle og sjølv om det svir litt i lommeboka:)
Nydelige kopper og fat du har skaffa deg!
Ein flott lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

Har en drøm... sa...

Deilig, og litt farlig med helg ja:))
Her er det snuppa som står for handlingen...
Jentene har blitt så store at venninnegjengen drar på shopping sammen, og da må hun jo ha penger, så klart.... da ble det ikke igjen nor til mor denne helgen;)

Ha en flott kveld ♥

Natalie sa...

Helg er godt ja, men enig med deg..svir i lommeboka, spesielt når vi skal pusse opp leiligheta vi tar over på mandag, fra topp til tå...pengene flyger ut vinduet ;) Men såå gøy!

Elsket funnene dine, likte designet!

Fin lørdagskveld videre til deg! :)
Klem Natalie