lørdag 8. september 2012

Fikk en hyggelig

...overraskelse i posten idag jeg...


Nemlig By Nord-håndkleet som jeg vant inne hos den fine bloggen Har en drømJippi. De er så tøffe. Dyremotiv på tekstiler må være en av mine favoritter i interiøret.

Skulle gjerne vist mer av kjøkkenet, men det må nok bli når planene om oppussing er satt til livs. Det vi har idag er lite fint. Men vi har tegnet nytt Manokjøkken fra Kvik - og det kan jeg love blir flott!

I vasen står liljer som jeg fikk av gubben på fredag. Gleder meg til de popper ut.
It`s a beauty!

Ønsker deg en finfin lørdag! :)

6 kommentarer:

Flisan sa...

Så kjekt med overraskelser!
Ja det var virkelig tøft, digger alt fra By Nord og digger dine favoritter fra Muuto i innlegget under.
Så mye fint, men det begrenser seg jo litt hva man kan kjøpe og ikke - og ettehvert blir man lei av ting også.
God lørdag til deg :-) klem

Blåbærtua sa...

Då er me to:)fineste handkle du vant og slike dyremotiv er så fint,eg fekk mi skjønne bambi pute i posten idag,By Nord har så masse fint:)like heldige begge me to idag,gøy med gaver i posten!
Fineste liljene:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

TorilFN sa...

Love it!! :)
Heldig du er som får blomster altå...
Du er sikkert en super kjæreste og
fortjener det i massevis! :)
NYT helga! klemklem :)

Har en drøm... sa...

Der kom det ja, så bra:)
Og så FINT som der er ♥
Jeg og elsker dyreprint!!
Flotte liljer og:)

Ha en fin fin søndag:)

ved siden av sa...

Så flott:) både håndkle og blomster:) ønsker deg en fin søndag:) Nina

Li/Småtingene sa...

Sååå lekker!! De er så fiine disse dyra fra ByNord - *bittelitt misunnelig*.

Det ble heldigvis motivasjon, og ei god treningsøkt på meg i dag! Er laga sånn at jeg alltid må "lure" meg selv litt; tenker at jeg bare skal "en kort tur i dag", og så går det jo greit når man bare er i gang! Skulle ønske jeg "lengtet" etter å trene; der er nok ikke jeg, nei! ;-)

Har kost meg med mange fine innlegg hos deg i dag! Du tar så fine bilder, og har liksom "en rød tråd" gjennom innleggene dine, synes jeg. Takk for inspirasjon!

:-)