søndag 9. september 2012

Diamantbryllup

...er ikke det et flott ord vel...


I morgen har mormor og morfar vært gift i 60 år. Det er lenge det.
I dag hadde vi en liten markering på ekte besteforeldres vis. Lammelår til middag. Mandelpudding til dessert. Og kaffi og kaker når alt det andre hadde fått sunket litt ned i magen :)


Kvalitetstid med de godeste besteforeldrene mine er det beste som finnes.
Som sagt før så føler jeg at jeg har dem på lånt tid. Stunder som i dag blir enda et koselig minne for oss.
En finfin avslutning på helgen.

Håper du også har fått gode minner fra helgen! :)

4 kommentarer:

Blåbærtua sa...

Tenk å feire 60 år i sammen,det er heilt fantastisk:)så koselig å feire ein slik dag,og være sammen med dei:)
Eg har ei mormor igjen og vi skal feire 85 års dagen hennes nå i september,kjekkt å sette pris på dei:)
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Myke minutter sa...

Høres ut som en herlig feiring! 60 år som ektepar står det virkelig respekt av, dét skal man ikke ta for gitt. Ha en finfin mandag! :) Klemmer

teresebfoto.com sa...

60 år sammen - det er imponerendes! Håper jeg kan "skryte" av det samme en dag:)
Ønsker deg en fin fin mandag, og en fin start på uken!

Her regner vi bort, men det gjør ingenting når man kan sitte inne og kose seg foran pcen med blogging og bilderedigering;)
Klem

Fabelaktig sa...

&0 år er imponerende! Jeg sier bare wow!

Nå sitter jeg med foten høyt og ser på at mannen fullfører siste strøk på stua vår. Håper vi snart kan komme på plass - bahhh! Men da tenker jeg vi river kjøkkenet snart...

Ønsker deg en fin kveld.
klem

Ps! du har ordbekreftelse på, bare så du vet det. Jeg vet du kommenterte inne hos meg at du ikka var fan *blunke*