søndag 19. august 2012

Søndagsfølelse

...huslige sysler utført, nye blomster i vasene og masse fotball på tv`n...


Fredag fikk jeg en stor bukett roser med gubben. Noen av dem har fått plass i den fine Holmegaardvasen og står nå på lysfatet på stuebordet. De som har fulgt bloggen min en stund vet at jeg får blomster fra gubben min hver fredag. Koselig? Jepp, superkoselig! :)

Forresten, noe litt på siden som jeg har tenkt på en stund...
Håper ikke du irriterer deg over at jeg kaller kjæresten min for gubben. Leste nemlig et innlegg for en tid tilbake hvor der var en blogger som irriterte seg grenseløst over de som kalte kjæresten sin for gubben. Vel, tenker jeg. Man kan ikke ha mye å irritere seg over da. Jeg kaller han ikke kjæresten, fordi det blir for søtt for meg. Jeg kaller han ikke mannen, fordi vi er ikke gift. Jeg kaller han ikke navnet, fordi det blir for personlig.
Jeg kaller han gubben, fordi det er humoren min. Det er helt okei for meg om du ser for deg at jeg bor sammen med en gammel gubbe med stokk og lut rygg! ;) hihi

Jeg ønsker deg en herlig søndag! :)

5 kommentarer:

Har en drøm... sa...

Så heldig du er som får blomster hver fredag ♥
Haha, kall ham gubben du, det er koselig det:)
Flotte bilder!!

Camilla Kittilsen sa...

he he syntes gubben er er kult "navn" jeg da :)
Hedigrisen som får blomster hver fredag, kan min gubbe gå i lære his din tru he he

Klem klem

mimmi-leone sa...

Så herlig med blomster, og gubben er vel et greit navn :-))

En flott uke til deg.

Klem

Anonym sa...

Så flott blogg du har da Lene:-) Onkel som tipset meg om å gå inn og ta en titt. Nå har jeg lagt deg til i favorittene mine,jeg titter nok innom rett som det er. Visste ikke at du hadde fattet en slik interesse for interiør, kjekt det da. Jeg deler den interessen.

Du får hilse gubben, fredagsblomster er en veldig hyggelig gest:-)

Klem fra Karoline

hobbyvimsa sa...

Hei høpp!!

Koselig at du vil være med på min
give away,lykke til!

Gubben er kose navn her i huset hi hi!!

Fin ny uke til deg!

Klem Linda:)