fredag 3. august 2012

Se hva

...som er kommet opp i senga vår...


Hjortesengesettet fra ByNord som jeg har drømt om så altfor lenge.
Når det nå var på salg måtte jeg bare slå til. De var utsolgt for putetrekkene, men det gjør ingenting. Jeg har så mange putetrekk fra før som kan brukes til likevel - som disse fra HM home. Og hvis jeg vil kan jeg jo alltids kjøpe putetrekkene som hører til når de kommer i butikk igjen.


Hvis du er like sjarmert som meg av dette blikket så løp og kjøp. De var faktisk enda flottere enn jeg hadde forestilt meg og veldig veldig gode å ligge i. Når gubben kom inn på soverommet utbrøt han; Oi, ja e skjønna dissa va dyre! Regner med det var hans måte å uttrykke begeistring på ;)

Dette var en liten 30-årsgave til meg selv fra meg selv.
Ha en super dag!

2 kommentarer:

mimmi-leone sa...

Så flotte dynetrekk, gratulerer så mye!

Ønsker deg en nydelig helg!

Klem

Bjørg Pedersen sa...

Veldig søte, jeg sikler på pinnsvin!! :-D