søndag 26. august 2012

Så godt

...så enkelt...


Jeg synes Toro sine knekkebrød er kjempegode. For sånne kokkeleringsamøber som meg er 1-2-3 pakker geniale. Det er jo et kjempepluss at baksten faktisk smaker godt også. Neste gang skal jeg bare tilsette litt valnøtter så blir det enda bedre.

Det ble en sunn lunsj på meg idag altså med nystekte knekkebrød og litt frukt attåt. Senere blir det vel helst noe litt mer usunt tenker jeg. Les pizza. Når hvis vi får barn en dag skal jeg heller innføre sunne tradisjonelle søndagsmiddager! ;)

Hva er søndagsmiddag for deg?

4 kommentarer:

Flisan sa...

Hmm - at du klarer å få et så fint bilde av knekkebrød:-) impressing :-) jeg tar fjerne pizza som søndagsmiddag jeg også:-) god søndag :-)

Har en drøm... sa...

Hehe, ja jeg tipper du er fornøyd med dagens kamp:)
Her er det ingen feiring akkurat nei, ble noen stygge ord utover i kampen... !!

Lykke til i give-away'en:)

Beate Kristin sa...

Søndagsmiddag er for meg god middag med tid rundt bordet. Selve maten er ikke det viktigste egentlig. Og så er det hyggelig med dessert! :) Ha en fin uke!

klem,

Marit Tonheim sa...

Når vi får barn? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Du har det utrolig koselig i hjemmet ditt Lene. Mange lekre detaljer! Og så er du flink å fotografere også :) klem Marit.